Minecraft Wiki
Advertisement
Information icon.svg
В справжній час дана версія відсутня в мережі!
Завдяки зображенням, відеоматеріалам і згадками самих розробників про цю версію, у нас є необхідна інформація. Але дана версія відсутня в лаунчері, тобто її не заархівували. Тому ця версія є загубленою. Якщо ви вважаєте, що у вас є копія цієї версії, будь-ласка, розмістить посилання на відповідній сторінці обговорення.
rd-20090515
Pre-classic rd-20090515.jpg
Видання

Java Edition

Дата випуску

14 травня 2009 р.

rd-20090515 — версія Pre-Classic, випущена 14 травня 2009 року.[1][note 1] Ця версія недоступна в лаунчері; замість неї запускається rd-161348.

Інше

  • На відміну від інших версій Pre-classic, у назві цієї версії використовується формат «yyyymmdd» (рік-місяць-день), замість «ddhhmm» (день-година-хвилина).
  • «Cave Game» перейменована у «Minecraft: Order of the Stone».[2]
  • Ця версія одного разу була вилучена з лаунчеру через те, що вона була ідентична rd-161348, але пізніше додали знову, хоча вона залишилася дублікатом rd-161348.

Нотатки

  1. Незважаючи на те, що назва версії має на увазі, що вона була випущена 15 травня, вона фактично була випущена в 22:00 UTC 14 травня (північ 15 травня за шведським часом).

Зміни і додання (версія rd-161348)

  1. В цій версії додані такі блоки, як ґрунт, дошки і камінь, які викликаються кнопками 1234.
  2. Замість кругляка основа світу складається з каменю. Кругляк при цьому все ще є в грі, хоч і замінений камнем, і викликаєтться клавішею 3.
  3. Додані частки руйнування блоків. Ці спрайти ще не орієнтувалися відповідно до напряму погляду гравця, що робило їх двовимірна очевидною.
  4. Змінена фізика гравітації. Гравець падає швидше, ніж звичайно, і може прискорюватися набагато довше, ніж у попередній версії.
  5. Тепер можна викликати людину, натиснувши клавішу G. Кожне натискання спавнить людину на позиції гравця. При спавні людина біжить. Ці мобів може бути створена необмежена кількість.
  6. Додано перехрестя в центрі екрану.

Галерея

Примітки

Advertisement