Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft 19w34a
19w34a.jpeg
Видання

Java Edition

Тип

Знимок

Дата випуску

22 серпня 2019 р.

Знимок для

1.15

Завантаження

Клієнт (.json)
Сервер

Версія протоколу

550

Версія даних

2200

19w34a — перший знімок для Java Edition 1.15,[1] випущений 22 серпня 2019 року,[2] який додає бджіл і пов'язані з бджолами предмети, такі як вулики, пляшки меду і медові стільники.

Нововведення

Блоки

Бджолине гніздо
  • Бджолині гнізда можна знайти в квітковому лісі, на соняшниковому рівнині і на звичайній рівнині.
  • Може містити як бджіл, так і мед.
    • Кількість меду в бджолиному гнізді збільшується в міру того, як бджоли завершують свою подорож і успішно повертаються в гніздо.
    • Гравець може збирати медові стільники і пляшки меду з гнізда.
    • Якщо гравець зламає блок з бджолами всередині, вони стануть агресивнішими.
      • Бджоли всередині гнізда не стануть ворожими, якщо його зламати інструментом, зачарованим на «Шовковий дотик» (але бджоли, які не перебувають в гнізді, будуть).
      • Бджоли не стануть ворожими, якщо під гніздом встановлений палаюче багаття під час збору сот або меду.
  • Є блоком-сутністю і не може бути зрушене поршнем.
Вулик
  • Може бути створений, використовуючи 6 дощок і 3 штуки сот.

Предмети

Пляшка меду
  • Відновлює 6 (Hunger.svgHunger.svgHunger.svg) одиниць голоду і 9,6 насичення.
  • Може бути використана для створення цукру.
  • Можна добути, використовуючи скляну колбу на бджолиних вуликах/гніздах із значенням honey_level, рівним 5.
Медові стільники
  • Можна добути, використовуючи ножиці на бджолиному гнізді/вулику із значенням honey_level, рівним 5.
Яйце виклику

Моби

Бджола
  • Мають 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg) одиниць здоров'я.
  • Живуть групами поряд з вуликами і гніздами.
    • Якщо у бджоли немає домашнього гнізда, вона буде блукати по світу, поки не знайде його.
    • Можуть сховатися в вулику.
      • Максимальна кількість бджіл в гнізді — 3.
  • Під час нападу все бджоли з одного вулика спробують атакувати нападника.
    • Те ж саме відбувається, коли вулик або гніздо знищується.
      • Розміщення багаття під гніздом не дозволяє бджолам стати ворожими до гравця.
    • Бджолам дан тег даних  Anger (гнів), за замовчуванням рівний нулю. Коли бджолу атакують, значення тега змінюється на 700.
    • При атаці бджола отруює жертву на 10 секунд, а потім помирає через 50 — 60 секунд після атаки.
    • Під час атаки гравця їхні очі стають червоними.
  • Бджіл можна розводити, використовуючи квіти будь-якого типу, в тому числі троянду висушувача.
    • Бджоли будуть слідувати за будь-яким гравцем, що тримає квітку, як і будь-які інші моби. Але якщо гравець буде продовжувати тримати в руці квітка, бджоли почнуть приземлятися навколо нього.
  • Бджоли можуть приземлятися на квіти, і входити в «запилений» стан, коли на них з'являються бліді частки, які від них також виходять. Також вони змінюють свою текстуру.
    • Бджоли будуть намагатися запилювати троянди висушувача, незважаючи на одержуваний шкоди від висушування.
    • Під час запилення квітки бджолами буде чути шум грюкання.
    • Після переходу в «запилений» стан, бджоли повертаються в свої вулики.
    • Запилена бджола може прискорити зростання рослин, з якими вона взаємодіє.
    • Після того, як достатня кількість бджіл увійде в бджолине гніздо в «запиленому» стані, бджолине гніздо буде заповнено медом.
  • Смерть від жала бджоли виведе нове повідомлення про смерть: «<гравець> був зажалений до смерті» («<player> was stung to death»).

Ігровий процес

Частинки
  • Нові частинки: dripping_honey, falling_honey, falling_nectar, landing_honey (капаючий мед, падаючий мед, падаючий нектар і мед, що приземляється, відповідно).

Формат команд

Таблиці видобутку
  • Нова функція таблиць видобутку:
    • copy_state — копіює властивості стану з викинутого блоку в BlockStateTag в викинутий предмет.
  • Нові параметри:
    • block — джерело властивостей (id блока).
    • properties — список імен властивостей. Всі повинні бути присутніми на блоці.

Основне

Мови
Теги
  • Додані наступні теги блоків: minecraft:bee_growablesminecraft:beehivesminecraft:cropsminecraft:flowersminecraft:tall_flowers.
  • Додані наступні теги предметів: minecraft:flowersminecraft:tall_flowers.
Текстури
  • Додані текстури для воскового блоку і кристалізованого меду.
    • Зараз вони не можуть бути отримані в грі.

Зміни

Блоки

Роздавач
  • Тепер може збирати медові соти, використовуючи ножиці на вуликах і гніздах, наповнених медом.
    • Медові соти будуть кинуті на землю.
  • Тепер може збирати пляшки меду з вулика, використовуючи звичайні скляні колби.
  • Тепер може збирати колби води, використовуючи звичайні скляні колби на воді.
Компаратор
  • Можна використовувати компаратор на бджолиному вулику або гнізді, щоб отримати сигнал, потужність якого залежить від кількості меду всередині.

Основне

  • Оновлена ігрова бібліотека.

Виправлення

20 помилок виправлено
  • MC-74762 – У деяких випадках чанкі міняються місцями або скидаються.
  • MC-102267 – Деякі моби не горять на магмових блоках.
  • MC-103313 – При спавне хітбокс слимака і магмокуба зміщується на кілька секунд.
  • MC-115643 – Не чути звуків удару по блокам, якщо звуковий параметр «Дружні істоти» відключений.
  • MC-133255 – Картографи генерують карти для вже існуючих маєтків і океанічних монументів замість того, щоб генерувати недосліджені.
  • MC-142918Каменеріз не дозволяє визначити власні рецепти крафта з допомогою ⇧ Shift-кліка.
  • MC-148562Обсидіанові стовпи в Краю не генеруються належним чином.
  • MC-149231Яйце дракона робить невидимим верх текстури кактуса.
  • MC-150202 – Іноді чанкі з'являються в неправильних місцях і копіюються в інші локації.
  • MC-151354 – Неможливо перемістити сервери в списку серверів за допомогою гарячих клавіш.
  • MC-152100Пил блейзу не рухається в потрібний слот вручений стійки за допомогою ⇧ Shift-кліка.
  • MC-152172Картографічний стіл програє звук кілька разів одночасно при використанні ⇧ Shift-кліка.
  • MC-152173Ткацький верстат програє звук кілька разів одночасно при використанні ⇧ Shift-кліка.
  • MC-156276⇧ Shift-клік не працює в інвентарі коні.
  • MC-156852 – При миттєвому копанні з'являються примарні блоки; повернення помилки MC-5694.
  • MC-156876 – Одна з дверей в структурі «desert_small_house_7» відкрита.
  • MC-156884 – Іноді луки мають неправильну текстуру при використанні в творчому режимі.
  • MC-156952 – Листя у дерева в селі не самознищується після руйнування стовбура.
  • MC-157136 – Поповнення запасів у селян не відстежується належним чином.
  • MC-158988 – Minecraft вилучить сотні чанкі на кожен регіон, якщо файл регіону не є кратним 4096 байт.

Примітки

Advertisement