Minecraft Wiki
Advertisement

Шаблон:About

Цю статтю необхідно дописати чи вдосконалити. 
Ви можете допомогти проекту, зробивши це.
Ярлик
Name Tag
Тип

Предмет

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Ярлик (англ. Name Tag) – це предмет, який використовується для називання мобів у світі та запобігання їх природному зникненню.

Отримання[]

Торгівля[]

Селянин із професією бібліотекаря на рівня майстра пропонують продати ярлик за смарагди, як один з доступних торгів.

Риболовля[]

Ярлик можна виловити під час рибальства, як частину категорії скарбів із шансом 1⁄6 після 5% ймовірності бути скарбницею. Шанс зловити скарб збільшується з зачаруванням Морська фортуна.

Скриня скарбів[]

Предмет Структура Контейнер Кількість Шанс
Java Edition
Ярлик Лісовий маєток Скриня 1 28,3%
Покинута шахта Скриня 1 42,3%
Скарбниця Скриня 1 27,9%
Стародавнє місто Скриня 1 16,1%
Bedrock Edition
Ярлик Закопаний скарб Скриня 1 34,3%
Лісовий маєток Скриня 1 27,9%
Покинута шахта Скриня 1 42,3%
Скарбниця Скриня 1 27,9%
Стародавнє місто Скриня 1 16,1%

Використання[]

Для того, щоб використати ярлик – його потрібно перейменувати за допомогою ковадла, що рівноцінне 1-ій одиниці досвіду. Якщо його не перейменувати - він не матиме ефекту на мобів.

Після перейменування ярлика гравець може використати його на мобі, щоб дати йому ім’я, дане ярлику з іменем на ковадлі. Мобів і ярлики можна перейменовувати будь-яку кількість разів. Ярлики з однаковою назвою можна складати в стопку.

Після того, як мобу присвоєно ім’я, він зберігає своє ім’я, а ярлик знищується.

Коли натовп називається, він виключається з підрахунку мобів. Ефекти на різних мобів:

  • Лусківниця з іменем, яка входить до блоку, здається, втрачає свою назву, оскільки її замінює новостворена безіменна лусківниця, коли блок зламано.
  • Дитина (тварина чи селянин) зберігає своє ім'я, стаючи дорослим.
    • Названий селянин зберігає своє ім'я, коли перетворюється на зомбі-селянина.
    • Названий селянин-зомбі зберігає своє ім’я, коли його вилікують.
  • Мандрівний крамар все ще зникають, навіть якщо їх названо, або у вагонетці чи човні .
  • Панель боса з іменем візера відображає свою назву замість "Візер".
  • Назви ендер дракона за допомогою команд також показують ім’я на панелі боса.

Обмеження[]

Можна назвати будь-якого моба, крім ендер-дракона та гравців .

Тег з іменем може перейменувати стійку для броні , хоча табличка з іменем не відображається над її головою, допоки CustomNameVisible:1b не буде встановлено як додатковий крок.

Використання ярлика для селянина його замість відкриття торгового інтерфейсу. Осідлану свиню перейменує замість того, щоб на ній їздити. Використання ярлика на будь-якому іншому мобі, з яким можна взаємодіяти, виконує дію використання замість того, щоб отримати ім’я. Цих мобів можна перейменувати, якщо гравець використовує тег імені, присідаючи або стоячи в порталі незеру, оскільки портал пригнічує дію використання.

Після використання ярлика на мобі неможливо видалити ім’я цього мобу без використання команд, або зовнішніх модифікацій.

Поведінка[]

Ім'я перейменованих мобів відображається над їхніми головами так само, як ім'я мобу, названого через перейменоване яйце появи. Їх імена можна побачити, лише якщо на них націлити з відстані чотирьох, або менше блоків.

Моби, названі за допомогою ярлика, ніколи не зникають у світі, подібно до приборканих мобів.  Винятком є ​​бродячі крамарі, лусківниця, або якщо натовп ворожий і складність змінено на « Мирний », у результаті чого будь-які ворожі моби, або будь-які названі ворожі моби негайно зникають.

Якщо перейменований моб вбиває гравця, власне ім’я використовується в повідомленні про смерть замість імені типу мобу. Наприклад, якщо поборник на ім’я «Johnny» вбиває гравця, повідомлення про смерть буде «Гравця вбив Johnny».

Перейменований візера також має перейменовану панель здоров'я, а панель боса не відновлюється (≠ регенерації самого боса).

Великодні яйця[]

  • Будь-який моб, який отримує назву «Dinnerbone» або «Grumm», відображається догори ногами. Це стосується навіть програвача в ранніх версіях Bedrock Edition, якщо для імені користувача встановлено одне з цих і ви не ввійшли в Xbox Live.
  • Назвавши вівцю «jeb_» змушує її вовну тьмяніти між кольорами барвників, створюючи ефект веселки. Вовна, яка випадає, коли вівцю стрижуть, або вбивають – є оригінальним кольором вівці до того, як вівця була названа.
  • Якщо назвати кролика «Toast», він матиме спеціальний окрас шкіри зниклого кролика подруги користувача xyzen420 .
  • Якщо назвати поборника «Johnny», він стане агресивним і нападе на всіх мобів , включаючи в’янучих (окрім привидів та інших розбійників). Ворожнеча поширюється навіть на спустошувача у Java Edition, також поборник «Johnny» також може атакувати спустошивачі, коли той на ньому їде.

Дрібниці[]

  • Ярлики були додані на прохання Paulsoaresjr.
  • Стопку до 64(вкключно) ярликів можна перейменувати одночасно. Вартість становить 1 рівень досвіду за ступку, незалежно від того, скільки ярликів було складено.
  • Щоб назвати моб «Ярлик», гравець повинен дати ярлику випадкове ім’я, а потім змінити його на «Ярлик».
  • Селянин з названий ярлика, якого заразив зомбі названий ярликом перетворив на зомбі-селянина, який не зникає, але селянин перейменований ярликом, перетвореним на зомбі зомбі без перейменування ярлика – зникає.
  • Неможливо мати райдужну вівцю догори ногами, тому що не можна, щоб вона носила ім'я «Jeb_» і «Dinnerbone» одночасно.
Advertisement