Minecraft Wiki
Advertisement
Сідло
Saddle (Pig) JE2 BE2.png
Тип

Транспорт

Міцність

Ні

Поновлюваний

Так

Складається

Ні

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Сідло (англ. Saddle) — предмет, який можна надіти на свиню, коня, осла та мула, а також, з версії 1.16, на блукача.

Отримання

Натуральна поява

Сідла можна знайти в скринях фортеці з шансом 2,5%, покинутих шахтах з шансом 28,3%, пекельної фортеці з шансом 35,3%, храмі в пустелі — 23,5 %, храмі в джунглях — 13,5 %, в селі NPC у скрині будинку коваля - 16,2%, і в місті Краю з шансом 13,3%.

У Bedrock Edition сідла можна знайти в скринях фортець з ймовірністю 2,4% і в скринях храмів у джунглях з ймовірністю 15,3%.

Рибалка

Сідла можуть бути отримані у вигляді елемента «Скарб» від риболовлі з шансом 0,8%, якщо вудка не зачарована.

Торгівля

Шкірники села можуть продавати сідла за 6-10 смарагдів як третій рівень торгівлі.

Дроп

При вбивстві руйнівника з нього тремтить 1 сідло. Також сідло тремтить із шансом 8.5% зі блукача, якщо він з'явився вже з одягненим на нього сідлом.

Використання

Сідло використовується для осідлання та керування кіньми, ослами, мулами, свинями та блукачами.

Щоб надіти на свиню або страйдера сідло, необхідно натиснути на мобу ПКМ. Для керування свинею або страйдером потрібна вудка з морквою або вудка зі спотвореним грибком відповідно. Сідло можна повернути назад, вбивши свиню чи страйдера.

Для осідлання приручених коней, віслюків і мулів сідло не потрібно, але воно обов'язково потрібне для управління ними. Щоб надіти на них сідло, необхідно помістити його у спеціальний осередок інвентаря коня, осла та мула, який відкривається утримуванням ⇧ Лівий Shift та натисканням по них ПКМ із сідлом у руці.

Проблеми

Звіти про помилки, пов’язані з «Сідло», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Додатково

  • Є один із сплешів у грі про свиню — «Pigs as Fly»
  • Якщо кидати яйця або сніжки у свиню під час їзди на ній, можна злетіти на свиню в повітря. Раніше це було важко зробити, бо якщо натиснути на ПКМ, гравець злізе зі свині. З 13w16a це легко зробити, тому що при натисканні ПКМ гравець не може злізти зі свині.
  • Якщо їхати льодом, швидкість збільшиться.
  • У кишеньковому виданні також можна знайти сідло в скринях кузень (з 0.9.0), але вдягнути його на свиню не вдасться.
  • Якщо при їзді на свині з вудкою з морквою в руках натиснути ПКМ, швидкість свині трохи збільшиться, а міцність вудки зменшиться.

Див. також

  • Способи пересування
Advertisement