Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft Wiki
Пляж
Пляж.png
Тип

Помірний

Характеристика

Види

Споруди

Скарб[1]
Звичайний/Засніжений:
Затонулий корабель

Блоки

Вода
Гравій
Звичайний:
Цукрова тростина
Кам'янистий:
Камінь
Засніжений:
Лід
Сніг (шар)
Звичайний/Засніжений:
Глина
Земля
Пісок
Пісковик

Моби

Звичайний:
Черепаха
Засніжений:
Кролик

Текстовий
ідентифікатор

Див. ID біомів

Пляж (англ. Beach) — технічний біом, представляє собою пісочний берег з невеликим спуском в воду. Пляж генерується між сушею і океаном, щоб був плавний перехід одного біому до іншого. В Minecraft є три види пляжа — звичайний, кам'янистий і засніжений.

Опис

Пляж представляє собою пісочний берег з невеликим спуском в воду, що генерується між сушею і океаном; однак буваю рідкі винятки. Вигляд пляжа залежить від вигляду біому, розташований поруч з океаном. На звичайному пляжі мешкають унікальні черепахи — єдині дружні моби в цьому біомі; однак інший будь-який моб може прийти з іншого біому. На кам'янистому пляжі унікальних мобів немає; на засніженому — тільки кролики. Гравецві потрібно побоюватися часто мешкають в океані водяників, оскільки вони можуть піднятися на пляж і напасти на гравця.

Пляж відносно безпечний, але майже немає корисних ресурсів. Часто під пляжем можна знайти скарби; на поверхні звичайного і засніженого пляжей іноді зустрічаються затонулі кораблі. Незважаючи на те, що підводні руїни генеруються тільки в глибоких океанах, вони рідко можуть знаходитися поруч з пляжами. На звичайному і кам'янистому пляжах приходять дощі, незалежно від біомів, розташовані поруч з ними; на засніженому — снігопади. На кам'янистому пляжі може йти снігопад лише в тому випадку, якщо він знаходиться на висоті 92 блока і вище — інші пляжі не можуть досягти такої висоти, оскільки тільки кам'янистий генерується близько гір.

Пляж не завжди є сушу зі спуском у воду — пляжи болот, звичайних і лісистих пустошів розташовані під водою. Висота пляжного спуску може бути різною, залежно від біому, знаходиться поруч з пляжем. Як і у річці, під водою близько звичайного і засніженого пляжів можна знайти скупчення глини. Також під звичайним і засніженими пляжами генерується пісчаник, щоб пісок не потрапив у печери — таким ж чином генерується пісочна поверхня у пустелі. У грибних полей генерують унікальні пляжи з грибницею — грибні узбережжя (англ. Mushroom Field Shore), технічно вважаються різновидом грибних полів. Іноді в океані можна знайти невеликі острови, що складаються з будь-якого біому в центрі і пляжу навколо.

Піщані берега, розташовані вздовж річок, зазвичай технічно не вважаються пляжами; самі річки можуть генеруватися близько пляжів. Якщо озеро, незалежно від величини, згенерується на пляжі, то воно технічно буде пляжем — це обумовлено тим, що озеро в грі не окремий біом. Однак бувають винятки, коли на пляжі розташовані глибокі водойми, технічно вважаються океанами. Якщо перед створенням світу з типом «Асорти» вибрати звичайним пляж, то він буде являти собою піщану поверхню з затонулими кораблями.

Види

В Minecraft є три види пляжа — звичайний, кам'янистий і засніжений. Звичайний пляж складається з піску, гравію і ґрунту. Кам'янистий пляж (кам'янистий берег (англ. Stone Shore)) зазвичай покритий каменем, рідко — гравієм; розташований тільки між звичайними або лісистими горами і океаном, між звичайними або високими гравійними горами і океаном завжди генерується звичайний пляж. Засніжений пляж складається з тих же блоків, що і звичайний, але покритий снігом; вода, розташована близько засніженого пляжу, покрита льдом через низьку температуру. Засніжений пляж генерується між іншим засніжених біомом і океаном.

Звичайний і засніжений пляжі мають плоский рельєф; кам'янистий пляж може бути як плоским, так і крутим. Спуск у кам'янистого пляжу крутіше, ніж у інших пляжів, тому на ньому небезпечно переміщуватися — персонаж може впасти з обриву і померти. На кам'янистому пляжі часто генеруються водос- і лавопади; в Bedrock Edition під ним іноді ще зустрічаються скарби, причому деякі з них можуть знаходитися навіть на висоті 90 блоків.

Вид Тип Температура Рідкість
Пляж Помірний 0.8 Дуже частий
Кам'яний берег Холодний 0.2 Частий
Засніжений пляж Засніжений 0.05 Нечастий

Значення даних

Біом Текстовий ідентифікатор
(Java Edition)
Текстовий ідентифікатор
(Bedrock Edition)
Числовий
ідентифікатор
Ключ перекладу
Пляж beach beach 16 biome.minecraft.beach
Кам'яний берег stone_shore stone_beach 25 biome.minecraft.stone_shore
Засніжений пляж snowy_beach cold_beach 26 biome.minecraft.snowy_beach

Історія

Java Edition
1.112w01aДоданий пляж як біом, раніше технічно він був спорудою.
1.2.112w07aПоліпшена генерація пляжу.
1.713w36aДодані кам'янистий берег і холодний пляж.
1.1318w07aНа звичайному пляжі мешкають черепахи.
18w19aКам'янистий пляж перейменований в «кам'янистий берег».
Холодний пляж перейменований в «Засніжений пляж».
pre5Змінений ID пляжу з «beaches» на «beach».
Змінений ID кам'янистого пляжу з «stone_beach» на «stone_shore».
Змінений ID засніженого пляжу з «cold_beach» на «snowy_beach».
Pocket Edition Alpha
0.1.0Доданий пляж.
0.7.0Доданий гравійний пляж.
0.8.0build 2Зменшені усі види пляжа.
0.9.0build 1Вилучений гравійний пляж.
0.13.0build 1На засніженому пляжі мешкають кролики.
Bedrock Edition
1.4beta 1.2.14.2На звичайному і засніженому пляжах є затонулі кораблі.
Під усіма видами пляжє є скарби.
1.5beta 1.5.0.4На звичайному пляжі мешкають черепахи.
Legacy Console Edition
TU5CU11.00Patch 1Вилучений пляж.
TU9Знову доданий пляж.

Проблеми

Звіти про помилки, пов’язані з «Пляж», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Галерея

Факти

  • В найновіших версіях генерація пляжу змінена, стару генерацію можна побачити в пеклі, у вигляді пляжів з гравію.

Примітки

  1. Під кам'янистим пляжем скарб генерується тільки у Bedrock Edition.
  2. Повідомлення Йенса Бергенстена в твіттері.
Advertisement