Minecraft Wiki
Advertisement
Папуга
Red Parrot.pngBlue Parrot.pngGreen Parrot.pngCyan Parrot.pngGray Parrot.png
Sitting Red Parrot.pngSitting Blue Parrot.pngSitting Green Parrot.pngSitting Cyan Parrot.pngSitting Gray Parrot.png
Dancing Red Parrot.gifDancing Blue Parrot.gifDancing Green Parrot.gifDancing Cyan Parrot.gifDancing Gray Parrot.gif
Здоров'я

6 (Heart.svgHeart.svgHeart.svg)

Поведінка

Мирна

Спавн

Джунглі

Дроп
Досвід

1–3 Сфера досвіду-тех.gif

Внутрішній ID

?

ID об'єкта

?

Папуга (англ. Parrot) — це рідкісний мирний моб, якого можна приручити. Папуга може імітувати звуки ворожих мобів і садитись на плечі гравця.

Поява

Папуги спавняться рідко, з шансом 0,2 у біомах джунглів. Їх можна знайти групами по 1–2 на Y-рівні 70 або вище. Вони з'являються лише на колодах, листі та блоках трави.

Дроп

При смерті папуги з нього випадає:

  • 1-2 перо. Максимальна кількість збільшується на 1 за кожний рівень вдачи, максимум на 0-4 з вдачею ІІІ.
  • 1–3 Сфера досвіду-тех.gif досвіду коли її вбив гравець або приручений вовк.

Поведінка

Папуги летять крізь джунглі.

Рух

Папуги пасивні. Вони можуть літати і зазвичай злітають угору, якщо їх вдарити. Вони літають за нормальних умов, але можуть втомитися[1] і повернутися на землю.

Папуги збираються та розташовуються навколо інших мобів, включаючи нейтральних і ворожих мобів.

У воді папуга плаває, махаючи крилами.

Подібно до курей, папуги махають крилами і повільно падають, запобігаючи пошкодженню при падінні.

Приручення

Папуг можна приручити, згодовуючи їм насіння пшениці, насіння дині, насіння гарбуза або насіння буряка, з 110 шансом на успіх. Після приручення взаємодія з папугою змушує його сідати та вставати.

Подібно до приручених вовків і кішок, приручена папуга слідує за гравцем, якщо їй не наказано сісти, і може телепортуватися, якщо між нею та гравцем є достатня відстань. Як і для всіх приручених тварин після смерті, повідомлення про смерть відображається власнику.

Телепортація папуги абсолютно безшумна, що є навмисним[2].

На відміну від більшості тварин, папуги не мають дитячої форми, і їх не можна розводити.

Сидячи на плечах

Red Parrot on Steve.pngBlue Parrot on Steve.pngGreen Parrot on Steve.pngCyan Parrot on Steve.pngGray Parrot on Steve.pngRed Parrot on Alex.pngBlue Parrot on Alex.pngGreen Parrot on Alex.pngCyan Parrot on Alex.pngGray Parrot on Alex.png

Приручену папугу на землі можна змусити сісти на плече гравця, пересуваючись крізь папугу. Сама по собі приручена папуга також може підлетіти до плеча гравця та сісти на нього, якщо їй не наказано сісти. Гравець може мати по одній папузі на кожному плечі. Папуги завжди віддають перевагу лівому плечу гравця першим, якщо воно порожнє.

Папуга злізає зі свого гравця, коли гравець:

  • не приземляється на досить високу поверхню (12 блоку або вище)
  • падає з виступу, що перевищує 34 блоку
  • отримує пошкодження
  • занурює ноги гравця у воду будь-якої висоти
  • починає тонути
  • спить на ліжку
  • занурює голову гравця в лаву (папуга злізає з коня та горить, навіть якщо гравець має Вогнестійкість)

Папуги на плечі завжди дивляться в тому ж напрямку, куди дивиться голова гравця.

Папуга на плечі не може отримати жодної шкоди, але може отримати травму, щойно злізе, як, наприклад, коли злізає гравець, занурений у лаву.

Папуга, що сидить на плечі, з'являється в інтерфейсі інвентаря.

У Bedrock Edition папуга, що сидить на плечі, не дозволяє гравцеві увійти в портал Незеру.[3]

Імітація звуків

Папуги імітують неактивні звуки сусідніх ворожих і певних нейтральних мобів (включаючи, наприклад, шипіння крипера); вони мають діапазон виявлення 20 блоки (кубічні). Звук, який створюють папуги, є таким самим звуком, як звук моба, який імітується на вищій тональності. Інколи папуга може імітувати звуки мобів, яких немає в цьому районі.[4]

Танець

Папуги танцюють біля програвача, якщо в ньому музикальна платівка. Папуги навіть мають здатність танцювати, перебуваючи на плечі гравця[Лише у BE]. Це посилання на мем Party Parrot[5]. Проте, здається, у грі немає реального способу визначити, коли закінчується музика; поки диск залишається в музичному автоматі, папуга продовжує танцювати навіть після припинення музики.[6]

Радіус танцювального – 3 блоки від програвача. Якщо вони танцюють, а потім вилітають за цей радіус, вони перестають танцювати. Папуга не танцює, якщо музикальна платівка була вставлена до того, як вона з’явився, зліз з гравця або перебував у радіусі 3 блоків.[7]

Печиво

У Java Edition, спроба нагодувати папугу печивом миттєво вбиває його, викидаючи частки отрути під час смерті. У Bedrock Edition, якщо згодувати папузі печиво, він натомість отримує смертельну отруту. Це посилання на те, що шоколад токсичний для папуг.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngЦе пташка?Подивіться на папугу через підзорну трубуПригодаadventure/spyglass_at_parrot
Advancement-plain-raw.pngДрузі назавждиПриручи тваринуСільське господарствоhusbandry/tame_an_animal

Помилки

Звіти про помилки, пов’язані з «Папуга», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Примітки

Advertisement