Minecraft Wiki
Advertisement

Незерит (англ. Netherite) є рідкісним матеріалом із Незеру, здебільшого використовуваний для покращення діамантового спорядження. Незеритові предмети сильніші й стійкіші за діамантові, можуть виринати з лави й не горять. Усі блоки також не знищуються навіть від вибухів із силою 7/8, найвищою в грі, але у формі предмету вони знищуються при контакті з кактусом, як і инші речі. Однак сині черепи Висушувачів можуть зламати їх, так само як і обсидіан, причому предмет завжди випаде з цих блоків.

Блоки та предмети

Many blocks and items make netherite, are made with netherite, or are directly stated to be netherite. They are:

  • Стародавні залишки − рідкісний вибухостійкий блок у Незері, з якого можна виплавити незеритові уламки. Стародавні залишки найчастіше можна знайти на рівні y=15-21. Як і з иншими незеритовими предметами, для їх добутку потрібно діамантове або незеритове кайло.
  • Незеритовий уламок − предмет, отримуваний при плавленні стародавніх залишків у печі чи плавильній печі з паливом. Незерит також можна знайти як здобич у залишках бастіону − стародавні залишки, незеритові уламки та злитки можуть бути знайдені в цій структурі.
  • Незеритовий злиток − предмет, створюваний поєднанням 4-ьох незеритовий уламків і 4-ьох золотих злитків і використовуваний при майструванні й ковальстві.
  • Незеритовий блок − блок, використовуваний для декорацій, побудови основ маяків та компактного зберігання незеритових злитків. Він вибухостійкий і може бути переміщеним поршнями.
Жартівливі можливості

Блоки, які з'являлись тільки в першоквітневих версіях і мають незеритові текстури, але не завжди створюються з незериту. Такими є:

  • Найшикарніші сходи на світі – першоквітнева версія сходів для незеритового блоку, які можна знайти лише в збірці 20w14∞.

Кількість стародавніх залишків на кожен шар Незеру (англ.)

Спорядження

Незеритове спорядження створюється покращанням діамантового спорядження на верстаті коваля. При цьому зберігаються користувацькі найменування й зачарування. Незеритове спорядження також має більше міцности, ніж діамантове. Це:

Інше

Незеритові броньовий матеріал і рівень складаються з незеритових шолома, нагрудника, наголінників і чоботів. Рівень також складається з незеритових меча, сокири, кайла, лопати та мотики. Вони збільшують нанесену шкоду та швидкість добування, як і діамантовий та інші рівні.

Історія

Java Edition
1.1620w06aДодано незеритові інструменти, броню, блоки, злитки і т.д.
20w07aНезеритові мотики можна отримати при бартері.
20w10aНезеритове спорядження тепер створюється на верстаті коваля.
20w16aСтародавні залишки та незеритові злитки тепер генеруються в нових скринях залишків бастіону.
20w20aНезеритові мотики більше не можна отримати при бартері.
1.18.222w03aСтійкість до відкидування в незеритової броні більше не випадкова.
Bedrock Edition
1.16.0beta 1.16.0.51Додано незеритові інструменти, броню, блоки, злитки і т.д.
beta 1.16.0.57Незеритові злитки тепер можна використовувати для заряджання маяків.
Незеритові злитки тепер можна використовувати для створення магнетитів.
Незеритові злитки тепер можна знайти в скринях залишків бастіону.
1.16.100beta 1.16.100.54Незеритові мотики більше не можна отримати при бартері.

Цікаві факти

  • Хоча магнетити й створюються з незеритових злитків, вони не мають жодних властивостей незериту.[1]

Посилання

  1. MC-176618 вирішено як «Працює як задумано»
Disambig color.svg
Це список значень терміна з посиланнями на відповідні статті. 
Якщо ви потрапили сюди з тексту іншої статті, то будь ласка, поверніться до неї та виправте в ній посилання, якщо це необхідно.
Advertisement