Minecraft Wiki
Advertisement

Муухомор (також відомий як грибна корова) — унікальний моб, який може бути знайдений тільки в біомі грибного острова. Муухомор використовує ту ж модель, що і звичайна корова, але має червону або коричневу шкіру і чорні очі, а також червоні або коричневі гриби на спині.

Поява

Java Edition

Звичайний муухомор спавнятся групами по 4-8 особин лише на блоках міцелію в грибному біомі, коли рівень світла — 9 або вище.Червоний муухомор стає коричневим муухомором (і навпаки) при попаданні в неї блискавки.

Bedrock Edition

Муухомор спавнятся при рівні світла 7 або вище. Є 5% ймовірності, що замість дорослої особини заспавне дитину муухомор. Коричневі муухомори додані в версії Beta 1.13.0.9

Розведення

  • Муухоморів можна розводити за допомогою пшениці. Грибні корови і зазвичай не спаровуються.
  • Крім того, якщо гравець тримає пшеницю в руках, муухомори будуть слідувати за ним.
  • Згодувавши дитинчат пшеницею, його зростання можна прискорити на 10% від часу, що залишився до дорослішання.
  • У дитинча муухоморів не ростуть гриби на їх спині. Гриби з'являються тоді, коли вони виростають на дорослу особину.
  • Є шанс 11024, що розвівши двох червоних муухоморів з'явиться коричневе дитинча, і навпаки.
  • Розводячи разом червоний муухомор ї і коричневий мухомор, є шанс 1⁄2 отримання червоного дитинчати муухомора, і навпаки.

Дроп

З убитого дорослого муухомора випадає:

Муухомори можуть бути пострижені ножицями, при цьому вони перетворюються в звичайних і скидають 5 грибів відповідного кольору. Зворотне перетворення неможливо.

Муухомори можуть бути подоїними за допомогою порожньої миски для отримання тушкованих грибів, причому необмежену кількість разів. Так само як і звичайні корови, можуть бути подоїти за допомогою відра для отримання молока.

Використання квітки на коричневому муухоморі і подальшого доїння на ному порожньою мискою видасть підозрілий суп, пов'язаний з цією квіткою. Після цього муухомор знову стане виробляти тушковані гриби, поки його не нагодують іншою квіткою.

З дитинчат муухоморів, подібно до інших мобам, не можна отримати предмети або досвід.

Поведінка

Муухомори повільно і безцільно блукають по околицях, однак, як і інші тварини, вони будуть стрімко тікати від гравця, варто того спробувати їх вдарити. Якщо гравець зупиниться близько муухомора, то другий на кілька секунд поверне до нього свою голову, а потім відновить свій шлях.

Муухомори будуть слідувати за гравцем, якщо той тримає в руках пшеницю. Муухомори не будуть зістрибувати з обривів, вони будуть намагатися знайти безпечний шлях до гравця; також вони уникатимуть різних небезпек, на зразок лави або вогню, але не роблять спроб залишитися без води.

При враженні блискавкою, червоний муухомор стає коричневим, а коричневий червоним.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, дослідження і боротьбаУбийте будь-яку сутність або помріть від неї.adventure/root
Advancement-plain-raw.pngПрицілитисяВистрільте у щось стрілоюМисливець на монстрівВикористовуючи лук або арбалет, вистрілите в сутність стрілою, обробленою або спектральною стрілою.adventure/shoot_arrow
Advancement-plain-raw.pngРомантичний вечірРозмножте пару тваринСільське господарствоhusbandry/breed_an_animal
Advancement-fancy-raw.pngВелика сім'яРозмнож усіх тварин!Романтичний вечірРозведи кожних цих 21 тварин. Лама торговця не рахується ламою, а мул повинен бути результатом розведення коня і осла для цього досягнення, оскільки вони не можуть розводитися інакше. Інші моби, якщо такі є, які можуть бути виведені, будуть ігноруватися для цього досягнення.husbandry/bred_all_animals

Історія

Java Edition
16 вересня 2011Маркус Перссон вперше показав скріншот з новим мобом — Муухомором.
16 вересня 2011Цей скріншот вказує на ім'я моба — "Mooshroom", що є комбінацією "moo" і "mushroom".
1.0.0Beta 1.9-pre1Муухомори додані до гри.
1.2.3Виправлена помилка приводив до появи «примарної» корови (яка не рухається і не взаємодіє зі світом) при стрижці.
1.2.5До цієї версії при використанні на муухоморі більше однієї миски з-за помилки з'являлася тільки одна миска грибного супу, інші миски пропадали.
Починаючи з цієї версії не можна схрещувати муухоморів і звичайних.
1.915w39aМуухомори тепер трохи вище (1,4 блоку проти 1,3).
1.1116w32aID сутності змінений з MushroomCow на mooshroom.
Заплановані версії Java Edition
1.1419w08aДоданий коричневий варіант муухомора.
Перетворюється з червоного удара в неї блискавки.
Якщо її погодувати квіткою, а потім подоїти, то гравець отримає підозрілий суп з квітки, який був раніше згодованій корові.
Pocket Edition Alpha
0.9.0build 1Муухомори додані до гри. Її можна зустріти в грибному біомі.
Legacy Console Edition
TU7Муухомори додані до гри.
TU31Оновлені звуки муухомора.

Галерея

Помилки

Звіти про помилки, пов’язані з «Муухомор», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Дрібниці

  • Коли після стрижки муухомор перетворюється у звичайну корову, він випускає частки диму.
  • Під час стрижки, муухомор дає червоні, а не коричневі гриби. Але якщо подоїти муухомора використовуючи миску, то можна отримати суп, на приготування якого в звичайних умовах потрібні як червоний, так і коричневий гриби.
  • Вони дуже схожі на корів у популярному бренді молока, що продається у Швеції (та інших країнах), під назвою "Arla cow".
  • Оскільки муухоморів можна періодично доїти для отримання грибного супу, вони можуть використовуватися як невичерпне джерело їжі.
  • Попри те, що на спині у муухомора всього три гриби, під час стрижки вони дають 2-5 грибів.
  • Муухомори, в ігровому коді називаються mushroomcow.

Примітки

Advertisement