Мандрівник Краю

Мандрівник Краю
Enderman.pngEnderman Screaming.gif
Здоров'я

40 (Heart.svg × 20)

Сила атаки

Легко: 4 (Heart.svgHeart.svg)
Нормально: 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Складно: 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Спавн

Усі світи. Освітлення менше 7.

Перша поява

Beta 1.8-pre1

Дроп

Перлина Енду 0-1 при смерті

Досвід

Сфера досвіду-тех.gif

Звуки
Внутрішній ID

?

ID об'єкта

enderman

Мандрівник Краю (англ. Enderman — буквально людина з Краю), або ендермен — нейтральний моб, який доданий в гру в Adventure Update. Перший скріншот, на якому він зображений, був опублікований Нотч в пості на Google+[1] і підписаний як Enderman [2]. Цей моб — один з найвищих мобів Minecraft: його висота дорівнює трьом блокам.[3] Рідний світ мандрівника — вимір Край. Навколо мандрівника Краю завжди з'являються фіолетові частки, подібні до тих, які ширяють близько порталу в Нижній світ. Присутній у всіх трьох вимірах.

Зовнішній вигляд

Мандрівник Краю виглядає як високий чорний гуманоїд з довгими руками, з довгими ногами і коротким тулубом. Очі мандрівника Краю фіолетового кольору. Навколо мобу літають фіолетові частки, подібні до тих, які літають біля порталу в Нижній Світ. Мандрівник Краю примітний тим, що у нього рухлива не нижня а верхня щелепа, яка з'єднана з нижньою щелепою тільки двома висуваються суглобами.

Поведінка

Зазвичай мандрівник Краю безцільно ходить по території і переміщується у випадковому напрямку. Іноді бере з собою який-небудь блок, який потім може поставити в іншому місці. Поводиться нейтрально, однак проявляє агресію до гравця, якщо той буде побитий або подивиться мандрівникові в очі. Під час агресії мандрівник Краю відкриває рот і трясеться, переслідуючи гравця і телепортуючись до гравця/від гравця/за спину гравця/в бік від гравця. Якщо гравець подивився мандрівникові в очі, то він може видати гучний страшний крик. Якщо ви не вбили мандрівника Краю, а він не вбив вас, то через якийсь час він заспокоїться, але почне переслідувати гравця, буде телепортуватися до нього. Через деякий час він перестає переслідувати гравця.

Якщо у гравця на голові гарбуз, то мандрівник Краю не атакуватиме, яким би чином гравець на нього не дивився.

Мандрівник Краю отримує шкоди, перебуваючи у воді і під дощем. Потрапивши в подібні умови, він відразу телепортується в безпечне для себе місце.

Мандрівник Краю з'являється в темних печерах і в нічний час, причому досить рідко.

Мандрівники Краю мешкають величезними зграями в Краю.

Перенесення блоків

Мандрівник Краю може збирати, переносити і встановлювати блоки. Цей моб спавнится без блоків в руках, але може збирати деякі блоки. В руках у нього будь-якої блок трохи більше, ніж в руках у гравця. Дослідження в попередніх версіях [4] показали, що мандрівник Краю може збирати навіть корінну породу, але більш пізні тести і розтин коду демонструють, що це вже виправлено. Список того, що міг піднімати і ставити мандрівник Краю:

Камінь Трава Земля Кругляк
Дошки Пісок Гравій Золота руда
Залізна руда Вугільна руда Деревина Листя
Губка Скло Лазуритова руда Лазуритовий блок
Пісковик Вовна Кульбаба Мак
Коричневий гриб Червоний гриб Золотий блок Залізний блок
Цегляний блок Динаміт Книжкова полиця Моховитий кругляк
Діамантова руда Діамантовий блок Верстак Руда редстоуну
Кавун Лід Кактус Глина
Гарбуз Пекельний камінь Пісок душ Світлокамінь
Джек-Ліхтар Кам'яна цегла Коричневий величезний гриб Червоний величезний гриб

Після Beta 1.8 Нотч оголосив, що він змінить спосіб взаємодії мандрівників Краю з блоками. Починаючи з Beta 1.9-pre2, мандрівник Краю може піднімати тільки такі блоки:

Трава Земля Пісок Гравій Кульбаба
Мак Коричневий гриб Червоний гриб Динаміт Кактус
Глина Гарбуз Джек-Ліхтар Кавун Підзол

Після додавання деяких блоків в 1.7, мандрівники Краю тепер можуть піднімати такі блоки:

Трава Земля Пісок Червоний пісок Гравій
Соняшник Трояндовий кущ Бузок Півонія Кульбаба
Різанець Тюльпани Черемша Мак Блакитна орхідея
Ромашка Коричневий гриб Червоний гриб Динаміт Кактус
Глина Гарбуз Джек-Ліхтар Кавун Підзол

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, дослідження і боротьбаУбийте будь-яку сутність або помріть від неї.adventure/root
Advancement-plain-raw.pngМисливець на монстрівВбий будь-якого ворожого монстраПригодаВбийте одного з 33 мобів. Інші моби, якщо такі є, можуть бути вбиті, але ігноруються для цього досягнення.adventure/kill_a_mob

Історія

Java Edition Beta
1.81.8 Pre-releaseДоданий мандрівник Краю. Може підбирати будь-які блоки. Очі зеленого кольору. Випускає чорний дим, горить на сонці.
1.8Тепер очі мандрівника і дим фіолетового кольору.
Java Edition
1.0.0Beta 1.9 Prerelease 3Збільшено кількість очок здоров'я: 40 (Heart.svg × 20) замість 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg).
Beta 1.9 Prerelease 4Може заспавнитися в Краю. У цьому світі мандрівники Краю спавнятся найчастіше.
RC1Додані звуки для мандрівника Краю. До цього використовувалися звуки зомбі.
1.3.112w22aТрохи вдосконалений ШІ.
1.7.2preБільше не реагують на гравця, якщо той його б'є в творчому режимі.
1.814w06aТепер телепортується після отримання шкоди.
14w11aТепер ходить трохи швидше.
1.915w31aМандрівники Краю тепер залишаються ворожими до гравця, незважаючи на контакт з водою.
Мандрівники Краю при смерті дають блок, який тримали.
Більше не можуть брати блоки крізь стіни.
Мають анімацію атаки.
1.1016w20aМожуть заспавнитись в Нижньому світі.
Може піднімати і ставити пекельний камінь.
1.1116w32aID мандрівника Краю змінений з Enderman на enderman.
16w35aТепер отримує шкоди в 1 (Half Heart.svg) від вибухового бульбашки води.
Pocket Edition Alpha
0.9.0build 1Доданий мандрівник Краю.
build 2Тепер має звуки.
Телепортується при польоті снарядів в нього.
build 8Сила атаки тепер аналогічна такій як в ПК-версії.
0.12.1build 10Тепер мандрівник Краю уникає потрапляння в воду.
0.14.0build 1Мандрівник Краю при смерті дропає блок, який він тримав в руках.
0.15.0build 1Можуть заспавнитись в Нижньому світі.
Pocket Edition
1.0build 1Може заспавнитися в Краю.
При вбивстві тепер випадає перлина Краю.
Bedrock Edition
1.2Мандрівники Краю більше не трясуться при агресії.
При смерті з мандрівників Краю випадає блок, який вони тримали.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Patch 1Доданий мандрівник Краю.
TU141.04Тепер відкриває рот і трясеться, коли спровокований.
Мандрівник Краю зупиняється перед гравцем. При замаху гравця мечем телепортується гравцеві за спину.
TU43CU331.36Patch 13Можуть заспавнитись в Нижньому світі.
TU57CU491.56Patch 27Patch s7Мандрівники Краю і лусківниці Краю тепер ворожі один до одного.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0Доданий мандрівник Краю.
Мандрівник Краю не горить на сонці і зовсім безцільно телепортується по болотяній місцевості

Починаючи з Beta 1.9 Prerelease 2, він не отримує шкоди від сонячного світла і може переміщуватися безцільно (вдень). До того ж, тепер він, потрапивши в воду, телепортується з неї (втрачаючи при цьому інтерес до гравця) і не отримує шкоди від стріл, телепортіруемся. На сонячному світлі абсолютно нейтральний, уникає боїв, телепортіруемся. Якщо його атакувати, тимчасово стає ворожим, але швидко знову стає нейтральним. У попередній версії 14w06a у мандрівника Краю оновлений ШІ.

Цікаві факти

  • Очі у мандрівника Краю — це окрема текстура, як і очі павука. Вони точно також світяться в темряві. Якщо в нього кинути зілля невидимості, то його очі будуть видні, однак це виправлено в Bedrock Edition.
  • Для того, щоб мандрівник не телепортувався під час ударів, його потрібно бити по ногах.
  • Оригінальна назва «Enderman» — відсилання до інтернет-мему «Худорлявий чоловік/Slender Man». Можливо, саме така назва була дано цього мобу через його схожості з героєм страшилок. Ця назва для мобу придумав Нотч на Minecraft-гілці Reddit.[2]
    • Через схожість зі Слендерменом багато просили перейменувати його в Farlander'а («Через далекі-земель»). Але Нотч написав про те, що точно не змінить ім'я моба на Farlander, а скоріше перейменує Далекі землі в «The End» (Кінець (або Край)).[5]
  • У версії PAX Beta 1.8 demo з мандрівника Краю випадали діаманти, в наступних версіях з нього випадає перли Краю|, який спочатку не мав застосування.
  • У версії Beta 1.8-pre1 траєкторія атаки і переміщення мандрівника Краю дуже заплутана — він переміщається як на гравця, так і від гравця, і навіть за гравця, причому нерідко отримує шкоди від таких маневрів (врізаючись в стіни, падаючи з обривів, виходячи на світло (до Beta 1.9-pre2), падаючи в воду і ін.).
  • До Beta 1.9pre2 мандрівник Краю горів на сонці.
    • Скелети і зомбі можуть вижити днем, перебуваючи у воді, мандрівник Краї був позбавлений такого шляху порятунку, але все ще міг переміщуватися в темне місце.
  • Мандрівника Краю неможливо вбити з лука. Він переміщується від стріли до потрапляння в нього.
    • Якщо вистрілити з лука стрілою з ефектом, мандрівник Краю отримає ефект від стріли, незважаючи на те, що увернётся від стріли.
    • Якщо мандрівникові нікуди переміщуватися (для цього, наприклад, можна створити стіни з води або прибрати всі блоки навколо), то стріли будуть відскакувати від нього.
  • Мандрівник Краю має можливість відкрити рот. У його текстурі щелепи відокремлені від черепа, і він відкриває рот перемістивши череп вище щелеп. Таким чином, мандрівник Краю — перший моб, який може фізично відкрити рот, не перемикаючись на іншу текстуру.
  • У версії Beta 1.8-pre2 очі і дим мандрівника Краю були перефарбовані в фіолетовий.
  • У мандрівника Краї за час створення три рази міняли колір очей, спочатку зіниці були блідо-блакитного кольору, потім вони стали зеленими, а до фінальної Beta 1.8 їх перефарбували в фіолетовий колір.
  • Падаючи з великої висоти у воду, мандрівник Краю може вижити, переміщуватися в момент зіткнення з водою.
  • Може переміщуватися тільки в тому випадку, якщо знаходиться в просторі більше, ніж 3 блоку (обсяг мандрівника).
  • При установці мандрівником Краю блоків не перевіряється, чи можна його поставити на даний блок. Тому вони можуть ставити квіти і кактуси на «неправильні» блоки. Якщо, скажімо, для мобоферми або чогось подібного вам знадобилося поставити кактус в «заборонене» місце, заробите кілька стопок кактуса на автоматичної кактусовій фермі, покрийте ними кілька стопок піску і залиште гру на кілька годин. Коли мандрівники хаотично розкидають кактуси, приберіть зайві. Розумно буде прив'язувати ферму до того місця, де опинився кактус, тобто фактично побудувати її навколо тієї точки, де пощастило порушити обмеження. Увага! Якщо такий блок оновити, то він випаде, тому треба діяти акуратно.
  • Якщо в мандрівника Краю потрапить вогненна куля від іфрита або роздавальника, то мандрівник загориться і переміщується. На іфрита він не стане нападати.
  • Мандрівника Краю можна засипати піском або гравієм, при цьому він буде задихатися і незабаром помре. Переміщуватися засипаним він не може, але може підібрати кинутий на нього блок
  • Більшість звуків, які видають мандрівники Краю — це голоси людей, які розмовляють «Hi», «Hello» і «What's up», тільки пущені в зворотному напрямку, уповільнені і спотворені.
  • Для того, щоб мандрівник краю перестав проявляти агресію, можна перезайти на карту або вилити під собою воду. Буває корисним у вимірі Край.
  • Якщо мандрівник буде убитий залізним големом, шанс випадання перлів буде збільшений.
  • Мандрівник Краю, з'явившись в селі, може вступити в бій з залізним големом, що захищає це село і її жителів.

Помилки

Звіти про помилки, пов’язані з «Мандрівник Краю», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Галерея

Примітки