Ліжко

Ліжко
White Bed JE3 BE3.pngOrange Bed JE3 BE3.pngMagenta Bed JE3 BE3.pngLight Blue Bed JE3 BE3.pngYellow Bed JE3 BE3.pngLime Bed JE3 BE3.pngPink Bed JE3 BE3.pngGray Bed JE3 BE3.pngLight Gray Bed JE3 BE3.pngCyan Bed JE3 BE3.pngPurple Bed JE3 BE3.pngBlue Bed JE3 BE3.pngBrown Bed JE3 BE3.pngGreen Bed JE3 BE3.pngRed Bed JE4 BE3.pngBlack Bed JE3 BE3.png
Тип

Твердий блок

Фізика

Ні

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Вибухостійкість

1

Міцність

0.2

Інструмент

Будь-який інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Ні

Займистий

Ні

Перша поява

Beta 1.3

Дроп

Цей же блок

Ідентифікатор блоку-об'єкта

?

Значення даних
Block
dec: 26 hex: 1A bin: 11010
Item
dec: 355 hex: 163 bin: 101100011
Ім'я

Див. Значення даних

Попередження.svg

Ліжко (англ. Bed) — це блок (насправді розмір два блоки на ліжко) який має дві функції: ліжко дозволяє гравцеві спати вночі до наступного циклу дня і ночі, а також воно задає нову точку спавну, якщо ним скористатись. В мультиплеєрі, усі гравці присутні в ігровому світі повинні бути в своїх ліжках, інакше ніч на сервері не пропустити.

Якщо ліжко гравця буде зруйноване, а сам гравець загине, то буде показано повідмлення "Твоє ліжко відсутнє або заставлене" і гравець воскресне в початковому місці спауну. Майте це на увазі, вам, напевне, доведеться розмістити свою "базу" недалеко від початкового спауну або запам"ятати шлях до своєї "бази" на випадок втрати ліжка.

Крафт

Інгредієнти Процес
Відповідна вовна +
Будь-які дошки

Примітка: Незалежно від вибраного кольору шерсті чи типу дошок - це не матиме ніякого ефекту на ліжко, воно завжди буде стандартним. Змінити кольори ліжка можна лише за допомогою texture pack'ів.

Розміщення

Ліжка, на відміну від звичайних блоків, займають до двох блоків простору. Для розміщення треба щоб хоча б два блоки були вільні у напрямку куди дивиться гравець. Коли ліжко розміщене, ніжки будуть розміщені на вибраному блоці, а саме ліжко вздовж до користувача. Два або більше ліжкок можна розмістити поряд одне з одним, ефективно створюючи подвійні ліжка. Як і деякі інші блоки, ліжка не можна ставити на сніг, лід, ґлоустоун, скло, або (починаючи з версії 1.0) листя. Якщо ви видалите блоки під ліжком, ліжко не буде знищене - воно залишиться висіти. Метод висячих ліжок дозволяє розміщувати їх одне над одним, а також на блоках на яких вони зазвичай не можуть бути розміщені.

Ліжка мають заввишки 9/16 від висоти блоку, що на один піксель більше ніж половина блоку. Це попереджує можливість виходити з нижчого рівня на ліжко без стрибка, але дозволяє переходити на рівень вище якщо ви знаходитесь на ліжку.

Щоб ліжко працювало, гравець повинен мати можливість стояти біля ліжка на тому самому рівні, на якому воно розміщене, і на такому ж блоці на якому можна розмістити ліжко.

Переривання сну

В старих версіях Minecraft, сон у "вразливому" ліжку міг перетворитися для гравця на зустіч із скелетами і зомбі рано-вранці (це називалось "кошмаром"). Ліжка вважались вразливими якщо були розміщені в зоні, легкодоступній для монстрів.

В останніх і поточній версіях Minecraft, кошмарів більше немає, але ви не зможете заснути якщо ворожий моб знаходиться на відстані 8 блоків від ліжка. Якщо монстр близько, чи недалеко за стіною, буде виводитись повідомлення "Ти не можеш відпочивати зараз - поблизу є монстри" і гравець не засне поки монстри не підуть чи не будуть вбиті.

Використання

Ліжком можна скористатись клацнувши ПКМ по ньому в нічний час. Ними також можна скористатись під час грози, але не під час дощу чи снігопаду. Якщо ви захочете поспати у якийсь інший час, то результатом буде повідомлення "Ти можеш спати лише вночі".

Якщо лягти спати, то гравець опиниться в ліжку і екран почне повільне темніти. На протязі цього часу гравець може покинути ліжко, натиснувши кнопку "Прокинутися". Гравець не зможе заснути якщо неподалік є ворожі моби. Після того як ви використали ліжко, точка спауну одразу буде виставлена біля ліжка.

The falling-asleep animation.

Проте сон змінює тільки час, з ночі на ранок; він не пришвидшує процеси що тривають певний час такі як зникнення викинутих предметів, проростання рослин чи виплавку. Проте, якщо йшов дощ чи сніг, погода зміниться після ночі, тобто після того як ви поспали. Якщо гравець піде спати пізно вночі, коли монстри вже заспавнились, то він зможе зібрати предмети з монстрів що згоріли під сонцем і легко добити тих монстрів що залишились. Звичайно може бути кілька криперів, але вони швидше здеспавняться ніж речі, тому ви просто можете почекати і зібрати все що залишилось.

Якщо ліжко поставити в пеклі то воно вибухне коли ним скористатись, а також запалить блоки навколо себе.[1][2] Ліжко випаде як предмет, і його можна забрати і поставити в іншому місці. Дехто може подумати, що його можна використовувати як динаміт в пеклі, але це вкрай ризиковано: стоячи біля ліжка, вибух може вбити навіть гравця з бронею. Розміщення ліжка в Кінці і спроба поспати теж приведе до вибуху і спалахування блоків що є поруч.

Мультиплеєр

  • Щоб пропустити ніч, усі гравці у ігровому світі мають лягти спати одночасно. Проте, гравці в Пеклі чи Кінці можуть не спати щоб ніч в ігровому світі минула (бо там немає дня і ночі).
  • Гравці, що лежать у ліжку, можуть чатитись, або можуть покинути ліжко до того як пройде ніч (але це не дозволить іншим гравцям її пропустити).
  • Якщо ви спробуєте поспати на чужому ліжку, то отримаєте повідомлення "Це ліжко зайняте".

Падіння, стрибання

Падіння на ліжко відбиває гравця з силою 66% - сила підстрибування становить 66% від швидкості падіння. Гравець також отримує 50% звичайної шкоди від падіння.

Діти селян вдень підстрибують на ліжках.

Якщо гравець падає, і встигає лягти на ліжко до падіння на землю, шкода від падіння затримується, поки гравець не прокинеться.

Житло

Ліжка використовуються для підрахунку будинків в селі, одне ліжко прирівнюється до одного дому.

Лікування

Кожне ліжко, котре знаходиться біля зомбі-селянина збільшує швидкість зцілення зомбі-селянина. Залізний злиток також має такий ефект.

Розташування

Розміщення вимагає щонайменше 2 блоки від напрямку обличчя гравця. Голова ліжка розміщується на блоці далі від гравця. Ліжка не потребують опорних блоків і їх можна розмістити де завгодно за умови достатньої кількості місця.

Sounds

Generic

Шаблон:Sound table/Block/Wood

Unique

Шаблон:Edition: Шаблон:Sound table

Data values

ID

Шаблон:Edition: Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table

Шаблон:Edition: Шаблон:ID table Шаблон:ID table Шаблон:ID table

Metadata

Див. також: Data values

Шаблон:IN, beds use the following data values: Ліжко/DV

Block states

Див. також: Block states

Ліжко/BS

Block data

Див. також: Block entity format

A bed has a block entity associated with it that holds additional data about the block.

Ліжко/BE

Advancements

Шаблон:Завантаження досягнень2: Невідоме досягнення. Тема поліпшень не знайдений на сторінці Система досягнень (Java Edition).

History

Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History

Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History

Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History

Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History

Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History

Bed "item"

Шаблон:Info needed section Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History Шаблон:History

Issues

Шаблон:Issue list

Trivia

  • The reason beds explode in the Nether and the End is because Notch found it was the easiest solution to dimension-unique respawning.[3]
  • If the player quits the game while sleeping, upon return the player wakes up beside the bed.
  • Using the /teleport command while another player is sleeping still teleports the sleeping player, but the player wakes immediately.Шаблон:Only
  • If the player places a bed on ice, running over the bed acts like running over ice, similar to slabs.
  • Before differently colored beds were added, using all 6 planks and all 16 wool combinations, there were 3,456 different ways to craft a bed.
  • When placed using the /setblock command, only one half of a bed is placed, because beds are two blocks long. A single half can be slept in like a whole bed.
  • Villagers can sleep in the Nether and the End without causing the bed to explode.[4]
  • If the player crouches while attempting to sleep the player gets inside the sheets.
  • While the block state used to determine the half of a two-block block such as doors and double-tall flowers is called half, in the case of beds this is called part.
  • Players and villagers do not drown or take damage from lava while in a bed, even if the bed is covered in lava.
  • The red bed was the original default bed color. In Java Edition 1.12 and Pocket Edition 1.1.0 version of the game, the default color was changed to white.

Gallery

References

Шаблон:Blocks Шаблон:Items