Minecraft Wiki
Advertisement
Лусківниця
Silverfish JE1 BE1.gif
Здоров'я

8 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Поведінка

Агресивна

Сила атаки

Легкий: 1 (Half Heart.svg)
Нормальний: 1 (Half Heart.svg)
Складний: 1.5 (Half Heart.svg)

Розмір

Висота: 0,3 блока
Ширина: 0,4 блока

Спавн

Руйнування зараженого блоку, спавнер або у фортеці при рівні освітлення 11 чи нижче.

Дроп

Ні

Досвід

Сфера досвіду-тех.gif

Внутрішній ID

?

ID об'єкта

?

Лусківниця (англ. Silverfish) — це малий враждебний моб зустрічающийся переважно в фортеці.

Основні відомості

Лусківниця спавниться при руйнуванні гравцем зараженого блоку. При вибуху даних блоків за допомогою крипера або динаміта спавн відбувається, тому що руйнується тільки блок і луска всередині залишається живою після вибуху (приблизно з версії 1.7, до цих версій спавн не відбувається).

Блоки лусниці можуть бути знайдені у фортеці, при цьому їх концентрація становить 5 %. В іншому ігровому світі блоки лусниць після 1.4.2 зустрічаються в горах, але дуже рідко (близько 7-8 блоків на чанку).

Поведінка

Лусківниці — агресивні моби, які відразу ж після появи можуть атакувати гравця. Лусківниця постійно ворушиться і дуже швидко пересуваються, якщо знаходять гравця в зоні видимості. Вони спокійно плавають і долають перешкоди в один блок. На щастя, ці моби завдають дуже маленької шкоди. Якщо залишити лусківниць у спокої, вони «в'їдаються» в перераховані вище блоки. А якщо вони знаходяться в закритому просторі не з кам’яних матеріалів, то вони деспауняться, коли гравець відійде досить далеко від них.

При кожному отриманні збитків від гравця або роздавача (включаючи безпосередньо атаку, ефект горіння після атаки, а також отруєння) Лусківниця «кличе» інших лусківниць із прилеглих заражених блоків (блок 97 або оригінальна назва «Infested Block»), в яких можуть перетворюватися блоки каменю, каменю, кам’яних матеріалів фортець. Лусківниці також можуть з’являтися зі спавнера, який можна знайти в фортецях в кімнаті з порталом Краю. У цьому випадку вони не з’являються, якщо гравець відійде від спавнера далі ніж на 5 блоків. Лусківниця спауниться при рівні освітлення 11 і нижче, за винятком каменю, на поверхні якого вона може спавнитися при будь-якому рівні освітлення.

Застосування

Сила атаки лусківниці дуже мала, тому вона може застосовуватися для AFK-ферми зі статичним управлінням та вибоєм прирученими вовками як мінімум з версії 1.2.5 (попри те, що там є проблеми з вихованцями при розвантаженні гри). Достатньо стати під спавнером на спеціально побудованій підлозі на такій висоті, щоб лусківниці билася майже до смерті і у неї не залишалося здоров’я контратакувати вовка (тобто залишалося здоров’я «на один укус»). Візьміть стак смажених курей, приведіть вовків, броню не надягайте з міркувань економії, задеріть голову вгору (щоб не впливати на вовків) та затисніть ПКМ. Герой відновлюватиме здоров’я вельми значний час, оскільки шкода йому завдаватиметься мізерною, і стак курей вистачить дуже надовго. Після кожного укусу лусківниці вона буде загризена найближчим вовком, віддаючи досвід. Плюс такої ферми в тому, що моби в ній не накопичуються у великій кількості і не створюють великого навантаження для слабких машин — двигун не глючить, мобів не «розпирає крізь стіни» і так далі. Можливо, доведеться обмежити рухи героя — активно стрибають вовки можуть потрапити під приціл і потрапити під роздачу курятини гравця. З іншого боку, перед-вибій лусківниць не ідеальний — якщо вовків не годувати, то з часом вони можуть загинути, бо іноді вони все-таки отримують шкоду. Можна також повністю забити інвентар, а в кутку поставити роздавач курей, який спрацьовує при знятті курки з дерев’яної натискної плити. Природно, курку при повному інвентарі герой зніме, тільки з'ївши (або скормивши вовкам) попередню, чи вона деспауниться, хоча до такого рідко доходить. Можна як зафіксуватися в цьому кутку, так і бовтатися по всьому приймальному майданчику — вовки регулярно запихають носами байдужого гравця в усі кути, і в кут теж він потрапляє дуже часто. Альтернативний варіант — автозелеварка з роздавачем і таймер з великою затримкою, що раз на кілька хвилин лікує вовків і гравця.

Друге застосування — це видалення природного каменю. Лусківниця не пошкоджує руди, тому достатньо прорити шахту до корінної породи і пробити від її дна горизонтально кілька довгих штреків. Поставте в кожному штреку кілька снігових ґолемів на рівній відстані, захистивши їх з усіх 8 сторін (включаючи діагональні) стінами з амбразурою (не з кам’яних блоків природно), знизу підлогою (зазвичай сама корінна порода) і зверху стелею. Стіна складається з цілісних блоків на рівні ніг та верхнього півблока на рівні голови. Поставте біля спавнера джерело води, що змиває лусківниць вниз, і постійте поряд. Лусківниці будуть накопичуватися внизу і вгризатися в камінь, постійно вилазячи назад через те, що то однією, то іншою діставатиметься сніжком. В результаті камінь буде згриз, оголивши цінні руди на значних відстанях від початкових штреків. Химерно з'їдена підлога, деспаун і лава ловитимуть або вбиватимуть частину лусківниць, але зверху постійно надходитимуть нові, так що система працюватиме, доки не розчистить камінь до дистанції миттєвого деспауна. На такій площі можна буде знайти дуже

багато цікавенького! Настільки багато, що навіть якось шкода, що спавнери лусківниць не стоять на кожному розі.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngМисливець на монстрівВбий будь-якого ворожого монстраПригодаВбийте одного з 33 мобів. Інші моби, якщо такі є, можуть бути вбиті, але ігноруються для цього досягнення.adventure/kill_a_mob
Advancement-plain-raw.pngПрицілитисяВистрільте у щось стрілоюМисливець на монстрівВикористовуючи лук або арбалет, вистрілите в сутність стрілою, обробленою або спектральною стрілою.adventure/shoot_arrow
Advancement-fancy-raw.pngПолювання на монстрівВбий по одному ворожому монстру кожного видуМисливець на монстрівВбийте усіх цих 33 мобів. Інші моби ігноруються для цього досягнення.adventure/kill_all_mobs

Історія

Java Edition Beta
1.7Додано текстуру (silverfish.png). Однак самого моба ще немає.
1.8Pre-releaseSilverfish JE1 BE1.gif Додано лусківницю.
Java Edition
1.0.0Beta 1.9 Prerelease 2Здоров'я лусківниці зменшено з 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg) до 8 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg).
Beta 1.9 Prerelease 3Спавнер лусківниць тепер можна знайти в кімнатах порталу в Єнд у фортецях.
Beta 1.9 Prerelease 4Лусківниці тепер вважаються членистоногими.
RC1Додано звук для лусківниць. До оновлення вона використовувала звуки павука.
1.3.112w26aЛусківниця тепер викликає собі подібних з сусідніх заражених блоків щоразу, коли вони зазнають пошкодження отрути.
1.4.212w38aЗаражений блок, що містить лусківницю, тепер може генерувати під землею в горних біомах.
1.7.213w36aЛусківниця тепер може володіти тріснутими кам’яними цеглинами, замшеними кам’яними цеглами та точеними кам’яними цеглинами. Однак перші два фактично не генеруються в межах фортець.[1]
?Лусківниця тепер рідко може зьявлятися всередині кругляка або кам’яних цеглянин.Шаблон:Перевірте
1.814w06aЛусківниця тепер знаходить шлях, сповіщає інших лусківниць про гравця при ударі та час від часу зупиняється, перш ніж рухатися знову (як більшість інших мобів).
1.915w43aЛусківниця тепер можна породжувати з розбитих заражених блоків у підвалах іглу.
15w51bЛусківниця більше не входить до блоків, якщо правило гри mobGriefing хибне.
1.1116w32aІдентифікатор сутності змінено з Silverfish на silverfish.
16w36aТепер лусківниця може з'явитися з розбитої зараженої бруківки у фальшивій комнаті порталу лісового маєтку.
Pocket Edition Alpha
v0.9.0build 1Silverfish JE1 BE1.gif Додано лусківницю.
v0.12.1build 12Лусківниця більше не видає звук під час руху.
Pocket Edition
1.0.0alpha 0.17.0.1Тепер лусківницю можна розмножувати з розбитих заражених блоків у підвалах іглу.
1.1.0alpha 1.1.0.0Тепер лусківниця може з'явитися з розбитої зараженої бруківки у фальшивій комнаті порталу лісового маєтку.
??Лусківниця знову видає звуки під час руху.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Виправлення 1Silverfish JE1 BE1.gif Додано лусківницю.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0Silverfish JE1 BE1.gif Додано лусківницю.

Проблеми

Звіти про помилки, пов’язані з «Лусківниця», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Цікаві факти

  • У реальному житті лусківниці (луски) — маленькі безкрилі комахи, які часто мешкають у житлових будинках або на продовольчих складах. Вони харчуються продуктами рослинного походження, зокрема деревиною та папером.
  • Англійська назва лусківниці, silverfish, також відповідає назві лучеперої риби raiamas senegalensis.
  • На рівні складності Мирна відтворюється лише анімація руйнування блоку лусківниці, але спауна не відбувається.
  • Час руйнування зараженого блоку ідентичний часу руйнування блоку вовни.
  • Якщо заспавнити лусківницю за допомогою яйця виклику, і поруч будуть блоки фортеці (кам’яна цегла та її різновиди), то часто вони замінюються на блок лусниці.
  • Камінь лусківниці ніколи не драпається, навіть якщо це колишній простий камінь.
  • Кайло з «шовковим дотиком» не дозволить отримати заражений блок.
Advertisement