Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft Wiki
Лаунчер
Minecraft Launcher.png
Платформа

WindowsmacOSLinux

Остання версія

2.1.5387

Лаунчер (англ. Launcher) — програма, що надає користувачеві можливість увійти в свій акаунт, а також завантажити і запустити клієнт гри. Лаунчер відповідальний за завантаження <версія гри>.jar, в якому міститься байт-код гри, бібліотек і ресурсів (ассетів). Він також виступає в ролі технічного засобу захисту авторських прав, дозволяючи запускати повну версію гри тільки користувачам, які зайшли з преміум-акаунта, для інших доступна демо-версія. Для завантаження доступні всі вийшли версії гри, за винятком Indev.

Опис

Кожен раз при запуску лаунчер, він перевіряє папку .minecraft, яка є кореневою текою для всіх файлів гри. Також лаунчер перевіряє файл, під назвою launcher_profiles.json, який зберігає дані авторизації. Якщо у файлі launcher_profiles.json вірні дані, і якщо лаунчер не вдається встановити з'єднання з сервером авторизації, то він запропонує гравцеві варіант гри в режимі оффлайн. Якщо цей файл пошкоджений або не існує, користувач повинен увійти в гру з дійсним преміум-акаунтом, інакше гра не буде запущена.

При вході в систему лаунчер спочатку спробує перевірити справжність акаунта на сервері авторизації. Якщо лаунчер вдається встановити з'єднання з сервером, він перевірить, чи не доступна нова версія гри. Інформація про версію розташована в файлі <версія гри>.json каталозі versions. Якщо цього файлу не існує або система виявляє, що дана версія гри застаріла, лаунчер запропонує гравцеві завантажити з сервера нову версію гри.

Нарешті, після успішного оновлення або установки гри, лаунчер запустить гру з файлу <версія гри>.jar. Втім, можлива і така ситуація, коли файл <версія гри>.json буде робочим і оновленим, але будуть відсутні необхідні jar-файли, то в цьому випадку лаунчер зависне.

Остання версія лаунчера

Остання версія лаунчер була в розробці з травня 2013 року, і одночасно була представлена народу. Вона відрізнялася тим, що можна завантажувати різні версії Minecraft, в версії 1.0 — замінилося профілями. Також, він дозволяє змінювати папки версій Minecraft і розташування виконуваного файлу Java. В 1.2 лаунчер тепер може завантажувати версії Beta, з 1.2.1 — Alpha, Infdev і версії Classic. Лаунчер був випущений 1 липня 2013 року.

Попередня версія лаунчер

Перша версія лаунчера

Попередній скріншот 2-ий версії лаунчера

Файл:NewMinecraft Launcher.png

Попередня версія лаунчера для версії 1.6

Друга версія лаунчер була в розробці з 21 січня 2011 року.[1]. Оновлений лаунчер на даний момент володіє поліпшеною системою поновлення файлів гри (тепер оновлюються тільки змінені файли), запитом перед оновленням гри, підтримкою входу через HTTPS для підвищення стійкості з'єднання та іншими поліпшеннями в інтерфейсі. Технічна демо-версія лаунчер "витекла" (її виклав Нотч) в мережу 18 лютого 2011 року.[2]. У новому лаунчері також було додано вікно «Опції», де розміщено посилання на директорію встановленої на ПК ігри, а також клавіша «Force Update», після натискання якої гра буде повністю завантажена з сервера і встановлена поверх існуючої. У новому лаунчер також є вікно, в якому розміщена стрічка новин оновлень гри, яка синхронізується з Tumblr, а також додана підтримка командного рядка.[3] Новий лаунчер був випущений 21 лютого 2011 року.[4]

Використання командного рядка

Minecraft.jar (Все ОС):

java -cp Minecraft.jar net.minecraft.LauncherFrame <логін> <пароль> <сервер<:порт>>

Minecraft.exe (Windows):

Minecraft.exe <логин> <пароль> <сервер<:порт>>

Minecraft.jar (Windows — без вікна CMD):

javaw -cp Minecraft.jar net.minecraft.LauncherFrame <логін> <пароль> <сервер<:порт>>

Починаючи з версії 1.2.3 для логіна і пароля додані префікси:

--username=<логін> або -u=<логін> --password=<пароль> або -p=<пароль>

Починаючи з версії 1.6 змінився формат і додалися нові опції в новий лаунчер:

--help допомога
--force примусове оновлення
--workdir робоча папка гри
--proxyHost
--proxyPort
--proxyUser
--proxyPass
для роботи через проксі

Історія

Java Edition Alpha
1.0.0Початковий реліз. Користувачі можуть вибрати не тільки поточну версію, але і Infdev.
Java Edition Beta
1.3Оновлення клієнта гри. Доступні посилання на офіційні сайти, сайти спільноти і Twitter розробників.
Додана підтримка командного рядка.
Java Edition
1.1Реліз відбувся 21 лютого 2011 року.
Використовується новий логотип Minecraft.
Додана можливість автоматичного входу в гру або сервер за допомогою аргументів командного рядка.
Додано оновлення системи, яке оновлює тільки змінені файли, пропонує користувачеві використовувати HTTPS логіни для більш безпечного з'єднання, і пропонує поліпшення інтерфейсу. Технічне перерв'ю було опубліковано Нотч 18 лютого 2011 року.
Устанавливается каталог для более лёгкого доступа.
Додана клавіша Force Update під опціями.
Лаунчер також відображає список останніх оновлень гри через Tumblr.
1.2.1Тепер лаунчер правильно вибирає установку 64-розрядної Java для Mac OS X користувачів.
1.3.2Додана можливість пограти в демо-режим гри для користувачів, які не мають ліцензії.
1.6.113w16aГлобальне оновлення лаунчеру.
1.11.2Редизайн лаунчеру.

Примітки

Advertisement