Minecraft Wiki
Advertisement
Information icon.svg
Ця сторінка містить матеріали, які були заплановані, але ще не були додані в гру. 
Вони можуть бути додані в наступних оновленнях гри.

Ця стаття про заплановані матеріалах, які будуть додані в майбутніх оновленнях Java Edition. Інформація про попередні оновлення в статті Історія версій Java Edition. Інформація про майбутні матеріалах в статті Нереалізований контент.

Знак (?) позначає, що дана зміна не була підтверджена офіційно, і є лише припущенням, можливо неправильним.

Ця сторінка про нові можливості, які були оголошені Mojang AB.

За новинами можна стежити в твітерах розробників.

Java Edition

The Wild Update

Наступним великим оновленням Minecraft має стати оновлення дикої природи. Список анонсованих змін:

  • Боронитель. Зовнішнім виглядом нагадує мінотавра із давньогрецьких легенд. Орієнтується з допомогою звуків. Його присутність поруч із гравцем характеризується загасанням світла.
  • Sculk блоки. Генеруються в біомі похмурих глибин та є елементами схем із червоного каменю.
  • Похмурі глибини. Новий підземний біом, що є природним місцем існування warden'а і місцем скупчення sculk-блоків.
  • Стародавні міста
  • Мангрове болото
  • Нові моби: жаба, пуголовок, боронитель, збирик.
  • Мангрове дерево, його дошки та виготовлені з них паркани, хвіртки, двері, люки, кнопки тощо.
  • Бруд, спресований бруд та лимпачева цегла
  • Козячий ріг

Примітки

Advertisement