Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft Wiki
Гарбуз
Carved Pumpkin (N) JE5.png
Carved Pumpkin (S) JE5.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

?

Висвітлення

Нi

Діє гравітація

Нi

Вибухостійкість

5

Міцність

1

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.2.0

Номер

 dec: 86 hex: 56 bin: 1010110

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Гарбуз (англ. Pumpkin) — блок, який генерується в трав'янистих біомах або може бути вирощений з насіння гарбуза.

Вирізаний гарбуз (англ. Carved Pumpkin) — вирізана версія гарбуза, використовується при створені големів. Також, може бути надітим на гравця через слот шолома.

Отримання

Натуральна генерація

Гарбузи генеруються разом з місцевістю в більшості біомів Звичайного світу методом випадкових патчів. Вони потребують лише блок трави над якими розміщене повітря (тобто там не росте ніяка рослинність). Шари снігу на генерацію не впливають.

Гарбузи генеруються на фермах в лісових маєтках. В кімнатах з рейками можуть з'являтись блоки вирізаних гарбузів.

4 гарбузи можна знайти під наметом розташованим біля аванпосту розбійників. Також біля аванпостів можуть з'явитися опудала, в такій структурі є 2 вирізаних гарбузи.

В селах тайги і засніженої тайги[Лише у Bedrock Edition] генеруються гарбузи на місці де в інших селах генерувалися б копиці сіна.

Руйнування блоків

Гарбузи можуть бути добуті будь-яким інструментом, але сокира є найефективнішим.

Блок Гарбуз
Вирізаний гарбуз
Міцність 1
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 1.5
Дерев'яне 0.75
Кам'яне 0.4
Залізне 0.25
Діамантове 0.2
Незеритове 0.2
Золоте 0.15
  1. Час для незачарованих інструментів в секундах.

Коли гарбуз штовхається поршнем, блок руйнується і випадає.

Скрині

Гарбуз може бути знайдений в потонулому кораблі в кількості 1-3 штуки з вірогідністю 14.4%.

Вбивство мобів‌[Лише у Java Edition]

Зомбі, зомбі-селяни, скелети, скелети-висушувачі, водяники, примари, висушні та зомбовані піґліни мають шанс заспавнитись під час Геловіну (31 жовтня) з вирізаним гарбузом на голові. Шанс випадіння такого гарбуза рівний рівню зачарування меча на продуктивність (тобто, максимально можливий рівень випадіння становить 3%)

Торгівля

Гарбуз може бути купленим у мандрівного торговця за 1 смарагд.

Вирізання

За допомогою ножиць можна зі звичайного гарбуза зробити вирізаний, при цьому випадає 4 насінини в Java Edition та 1 насінина в Bedrock Edition.

Вирощування

Див. також:  § Використання § Вирощування

Використання

Steve wearing Carved Pumpkin.pngAlex wearing Carved Pumpkin.png

Вирощування

Вирощування гарбузів є таким самим процесом як і у кавунів. Висаджене насіння виростає в стебло і після визрівання генерує випадково на сусідніх блоках трави, звичайного, зораного, підзолистого чи загрубілого ґрунту блок гарбуза. Якщо блок був прибраний, а стебло не зламане, то гарбузи будуть визрівати швидше на тому ж стеблі.

Для повного виростання стебла необхідно 10-30 хвилин реального часу. Для росту необхідне освітлення рівня 9 чи вище. Кісткове борошно може використовуватись і на визрівшому стеблі для пришвидшення процесу виростання.

Шолом

Вирізаний гарбуз може бути надітий як шолом, при цьому не надаючи ніякого захисту. На гравцеві дозволяє дивитись на мандрівників Краю не провокуючи атаку, але обмежує поле зору гравця до форми маски. При використанні виду від третього лиця або вимкнення елементів HUD ефект маски зникає.

Видавачі

Видавачі можуть екіпірувати гравця, моба або стійку для обладунків в напрямку в який видавач вирізаним гарбузом.

Големи

Залізний голем

Залізний голем

З версії 12w08a гарбуз бере участь у створенні залізного голема. Для його створення необхідно чотири залізних блоки поставити у вигляді букви Т, а ​​зверху — гарбуз або світильник Джека.

Залізний голем нападає на всіх агресивних мобів крім кріперів і ґастів. Один з найсильніших мобів: має здоров'я 100 (Heart.svg × 50), а силу атаки від 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) до 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg). Не отримує пошкоджень від падіння, але не вміє плавати, тому може потонути. Ендермен атакує досить добре для того, щоб голем перейшов до постійного відступу і швидко помер без втручання гравця.

Сніговий голем

Сніговий голем

Починаючи з Beta 1.9Pre, гарбуз бере участь у створенні снігового голема. Для його створення необхідно два снігових блоки, поставити один на одного, а зверху - гарбуз або світильник Джека.

Сніговий голем кидає сніжки у ворожих мобів, однак, атакуючи ворогів, він не завдає їм пошкоджень, а тільки їх відштовхує (окрім блейза і дракона Енду). При переміщенні він залишає сніговий слід, тому гравці за допомогою цього мобу створюють генератори снігу.

Торгівля

Фермери рівня Учень купують 6 гарбузів за 1 смарагд. Шанс цього — 100% у Bedrock Edition і 23 у Java Edition.

Зачарування

Вирізані гарбузи можуть бути зачаровані на Прокляття прив'язування та/або Прокляття втрати (лише за допомогою ковадла).

Компостування

Із шансом 65% гарбуз може збільшити рівень заповненості компостера на 1 рівень.

Як інгредієнт при крафті

Інгредієнти Процес Назва
Гарбуз +
Смолоскип

Джек-Ліхтар
Гарбуз

4
Насіння гарбуза
Гарбуз +
Яйце +
Цукор

Гарбузовий пиріг

Додатково

  • Гарбуз можна носити на голові.
  • Іноді зустрічаються гарбузи, що висять в повітрі над водою, у зв'язку з тим, що озера генеруються пізніше гарбузів.
  • Гарбуз завжди дивиться на південь.
  • З версії 1.4.2 на Хелловін (31 жовтня по годиннику комп'ютера) зомбі, скелети, зомбі-свинолюди та скелети-висушувачі можуть з'явитися з гарбузами або світильниками Джека на головах.
    • Зомбі і скелети в гарбузах не горять на сонці, так як гарбуз вважається за шолом.
  • Гарбуз хоч і може вдягатися на голову, але з натиснутим ⇧ Shift в слот голови не ставиться.

Див. також