Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska
Nathan Adams
Dinnerbone.jpg
Imię i nazwisko Nathan Adams
Narodowość Szwedzka, dawniej brytyjska
Zajęcie Jeden z twórców Bukkita i pracownik Mojangu

Nathan 'Dinnerbone' Adams jest znany jako jeden z członków ekipy tworzącej Bukkita. Został zatrudniony przez Mojang 28 lutego 2012 do rozwijania Mod API[1][2].

Prowadzi oficjalny blog.

Jego rozpoznawalną cechą jest to, że lubi przedstawiać się do góry nogami.[3] Jego awatar na Twitterze jest odwrócony o 180°[4].

W październiku 2015 ogłosił że zamierza zrobić kilkumiesięczną przerwę w pracy nad Minecraftem[5] oraz później, w lutym 2016, oznajmił że kontynuuje on pracę nad projektami Mojangu, lecz opuścił on zespół pracujący nad Minecraftem.[6][7] Przez ten czas pracował nad nowym launcherem. 6 grudnia oznajmił że wrócił do zespołu pracującego nad komputerową wersją Minecraft [8].

Biografia[]

Nathan Adams pochodzi z Shrewsbury, Wielka Brytania.[9] Wyznał, że nauczył się programować poprzez tworzenie botów MSN w wieku 10 lat.[10][11] Po ukończeniu szkoły średniej, Dinnerbone nie został przyjęty do uczelni,[12] więc znalazł pracę w malutkiej firmie zajmującej się tworzeniem stron internetowych, lecz został z niej zwolniony po kilku latach. Krótko po rozpoczęciu tworzenia Bukkita, Dinnerbone został zatrudniony przez Curse, gdzie pracował do czasu, kiedy nie został zatrudniony przez Mojang.[13]

Ciekawostki[]

  • Jego narzeczoną jest Polka MissMarzenia.
  • Nazwa Dinnerbone nawiązuje to jego starszego znajomego o nazwie Teabone (T-bone).[9][14]
  • Gdy znacznik nazwiemy "Dinnerbone" i klikniemy nim na jakiegoś moba, to jego model zostanie odwrócony o 180°.
  • Ulubionym kolorem Dinnerbone'a jest niebieski i według niego najlepszym jedzeniem jest lazania i pizza.[9]
  • Dinnerbone nienawidzi ryb.[15]
  • Dinnerbone jest daltonistą.
  • Dinnerbone jest abstynentem (nie pije alkoholu). [16]

Galeria[]

Przypisy

Advertisement