Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska
Strona Minecraft Forge nie jest wspierana przez Mojang Studios, Minecraft Wiki, Minecraft IRC Channel lub Minecraft Forum.
Książka z piórem.png
Nieaktualne informacje!
Artykuł w całości lub w części jest nieaktualny i wymaga zaktualizowania. Jeśli jesteś gotów podjąć się tego, sprawdź stronę dyskusji.

Grid Miedź (sztabka) (CamelOre).png
Modyfikacja
Artykuł Minecraft Forge dotyczy modyfikacji. To nie występuje w grze!
Grid Sadzonka (dżungla).png
Artykuł Minecraft Forge jest krótki.
Minecraft Forge
ForgeLogo.png
Autor

SpaceToad, eloraam, cpw, LexManos

Linki

Strona, Forum

Opis

Menadżer modyfikacji

Wersja

12.17.0.1965

Zgodny z

1.9.4

ModLoader

N/A

Minecraft Forge - mod umożliwiający działanie bardziej zaawansowanych modów i poprawia kompatybilność między nimi redukując niezgodności.

Cel[]

Większość modów dodaje treści do gry, aby zmienić rozgrywkę, zmienić kreatywność lub dać graczowi więcej opcji interakcji ze światem Minecraft . Większość ludzi, którzy tworzą mody dla Minecraft (znane jako modders), używa do tego Minecraft Coder Pack i Minecraft Forge lub Fabric. Niektóre mody mogą być większymi rozszerzeniami, podczas gdy inne dodają więcej ustawień i opcji w celu optymalizacji szybkości, grafiki lub rozgrywki. Modyfikacje serwerów lub wtyczki dają głównie administratorom serwerów więcej opcji i łatwość użycia, a większość modów dla jednego gracza ma wersję serwera, która pozwala lub optymalizuje mod w trybie dla wielu graczy.

Idealnie, twórca modu aktualizuje mod za każdym razem, gdy gra się aktualizuje - przynosząc więcej treści, poprawki błędów lub optymalizacje. W przeciwnym razie mod może nie działać z nowszą wersją.

Mody są również dostępne dla Bedrock Edition poprzez jailbreaking na iOS i aplikacje takie jak „BlockLauncher” , „MCPE Master” lub „Toolbox for Minecraft: PE” na urządzeniach z Androidem. Mody nie są dostępne w Legacy Console Edition .

Oficjalny sposób tworzenia modów jest dostępny dla Bedrock Edition o nazwie Dodatki .

Advertisement