Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska

Plakat wersji 1.RV udostępniony na stronie internetowej Mojangu.

Minecraft 1.RV-Pre1 (tzw. Trendy Update) jest primaaprilisową wersją wydaną 1 kwietnia 2016 roku.

Dodane bloki[]

Ładowarka USB

  • Ładowarka USB - działa jak blok redstone, ma jednak inną teksturę.
    • Receptura tworzenia:
Składniki Wejście » Wyjście
Sztabka żelaza
+
Redstone
+
Sztabka złota

Pył czerwonego kamienia
Grid layout Arrow (small).png

Dodane przedmioty[]

  • Smarter Watch - po wzięciu do drugiej ręki wyświetla aktualną godzinę, w zależności od położenia słońca. Odmierza również dystans przebyty pieszo, biegnąc, lecąc, nurkując, jeżdżąc w wagoniku i pływając łódką.
  • Ankle Monitor - po założeniu na slot butów, nadaje efekt spowolnienia, gdy gracz noszący go oddali się od miejsca spawnu. Informuje o zbliżających się zagrożeniach, np. zmierzchu, potworze, itp.
  • Reality Vision - po założeniu na slot hełmu zawęża pole widzenia i wyświetla miniaturową, trójwymiarową mapę okolicy i (za pomocą zielonego promienia) wyświetla na niej położenie gracza.

Zmiany[]

  • Creepery, szkielety i zombie mogą pojawić się z założonymi na głowie okularami Reality Vision, Smarter Watchem lub Ankle Monitorem. W przypadku, kiedy szkielet lub zombie ma na głowie okulary, nie pali się na słońcu.
  • Zmieniono teksturę tabliczek oraz kolor tekstu na nich na zielony.

Ciekawostki[]

  • Patrząc na tabliczkę z założonymi okularami Reality Vision, blok wyświetla napis "OBEY".
  • Wersja wyszła wcześniej niż w Prima Aprilis.

Galeria[]

Zobacz też[]

Advertisement