Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska

Minecraft: Film

Reżyseria: Peter Sollett
Produkcja: Vu Bui, Roy Lee, Jill Messick, Jon Berg
Scenariusz: Allison Schroeder
Oparte na: Minecraft autorstwa Mojang AB
Firmy produkujące film: Mojang AB, Vertigo Entertainment
Dystrybucja: Warner Bros. Pictures
Planowana data premiery: 4 marca 2022 r. (Stany Zjednoczone)

Minecraft: The Movie (PL: Minecraft: Film) to nadchodzący szwedzko-amerykański film oparty na grze Minecraft. Został napisany przez Allison Schroeder i wyreżyserowany przez Peter Sollett, a jego premiera zaplanowana jest na 4 marca 2022 roku (USA) przez Warner Bros. Pictures.

Fabuła[]

Nastolatka i jej grupa poszukiwaczy przygód musi uratować swój piękny, klockowy świat po tym, jak złowrogi Smok Endu wyruszył na ścieżkę zniszczenia.[1]

Produkcja[]

Rozwój[]

Fakt, że "Minecraft Movie" może zostać stworzony, został ujawniony 28 lutego 2014 r. Przez Notcha, kiedy opublikował na Twitterze, że wyciekło partnerstwo Mojangu z Warner Bros. w sprawie filmu "Minecraft".[2]Prace nad skryptem rozpoczęły się 2 marca 2014 roku.[3]

W dniu 8 października 2014 r. Vu Bui stwierdził, że film był w „początkowej fazie rozwoju”, mówiąc, że była to „dużo-budżetowa produkcja”. Stwierdził również, że może nie zostać wydany do 2018 roku.[4]Później w tym samym miesiącu Shawn Levy został ogłoszony reżyserem filmu,[5]ale opuścił projekt wraz z Kieranem i Michele Mulroney, którzy pracowali jako pisarze, z powodu konfliktu harmonogramów.[6]

21 lipca 2015 roku Vu Bui ogłosił, że Rob McElhenney będzie reżyserem filmu.[7]

27 czerwca 2016 r. Mojang ogłosił tytuł i datę premiery "Minecraft: The Movie", pokazując okładkę skryptu i publicznie ogłaszając datę premiery - 24 maja 2019 roku.[8] 13 października 2016 r. Ogłoszono, że Jason Fuchs będzie pisał skrypt.[9]

W lutym 2018 r. Podczas produkcji filmu producent Jill Messick popełniła samobójstwo w wieku 50 lat, czyniąc "Minecraft: The Movie" ostatnim filmem, nad którym pracowała.[10]

3 sierpnia 2018 r. Reżyser Rob McElhenney i pisarz Jason Fuchs zrezygnowali z projektu i zostali zastąpieni przez duet Aaron i Adam Nee.Data premiery została również przesunięta na nieznaną datę.[11]

3 stycznia 2019 r. Ogłoszono, że Jim Berney został wyznaczony do efektów wizualnych filmu.[12]Później w tym samym miesiącu ogłoszono, że Peter Sollett napisze i wyreżyseruje film, Jon Berg zostanie dodany jako producent, a Jon Spaihts jako producent wykonawczy.Ujawniono także streszczenie fabuły.[10]

16 kwietnia 2019 r. Pracownicy "Minecraft" ogłosili, że film zostanie wydany 4 marca 2022 roku, Stwierdzając, że zajmie to tak dużo czasu, ponieważ "kręcenie pełnometrażowego filmu fabularnego na żywo jest” naprawdę skomplikowane."[1]

24 czerwca 2019 roku ogłoszono, że Allison Schreoder będzie pisać najnowszy scenariusz do filmu.[13]

Obsada[]

Do listopada 2016 r. Doniesiono, że Steve Carell uczestniczył w rozmowie o zostanie gwiazdą w filmie,[14]ale opuścił projekt z powodu konfliktów w harmonogramie.[10]

Wydanie[]

Premiera filmu miała się odbyć 24 maja 2019 roku przez Warner Bros. Pictures, ale następnie została przesunięta z powrotem na nieznaną datę premiery.[1]Otrzyma wydanie IMAX.[8]

Przypisy[]

Advertisement