FANDOM

Ten artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana.

W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić!
Grid Sadzonka

"Oby urósł!"

Koralowiec – solidny blok, występujący w pięciu kolorach: niebieskim, różowym, fioletowym, czerwonym i żółtym. Każda wersja kolorystyczna posiada inny wzór.

Martwy koralowiec – solidny, szary blok, posiadający wzór odpowiadającego mu żywego koralowca.

Rośliny koralowe – bloki które można umieścić tylko pod wodą. Podobnie jak koralowiec, występują w pięciu kolorach, ale nie mają martwego wariantu.

Wachlarze koralowca – bloki, które można umieszczać tylko pod wodą, na czterech ścianach bloku: północnej, południowej, wschodniej i zachodniej. Podobnie jak koralowiec występują w pięciu kolorach, ale tylko w Bedrock Edition mają martwy wariant.

Otrzymywanie

Koralowiec i martwy koralowiec mogą być uzyskane przez zniszczenie ich bloków jakimkolwiek kilofem, a rośliny i wachlarze koralowe niszczą się natychmiast, i zawsze upuszczają siebie.

Ciekawostki

  • Mimo, że w grze koralowce są oznaczone jako rośliny, w rzeczywistości są one koloniami nieruchomych (osiadłych) zwierząt.