FANDOM

Kamera-0

Kamera (ang. Camera) – byt występujący w Education Edition.

Otrzymywanie

Kamerę można pozyskać poprzez wzięcie jej z ekwipunku trybu kreatywnego. W Pocket Edition (przed wersją 0.16.0 build 2). Występuje także w Pi Edition, lecz tylko poprzez specjalne programy.

Zastosowanie

Kamera nie działa poprawnie i jest bardzo zbugowana. Jest możliwe użycie jej poprzez postawienie jej i naciśnięcie przycisku Take Picture, który pojawi się nad ekwipunkiem podręcznym gracza. Gdy kamera zostanie aktywowana zacznie emitować cząsteczki dymu, a następnie "eksploduje" (co może spowodować crash gry na niektórych urządzeniach) i zniknie. Po chwili pojawi się z powrotem jako przedmiot. Zdjęcia zrobione przy jej pomocy zostaną zapisane, lecz tylko w Education Edition.

Ciekawostki

  • Kamera jest bardzo podobna do kamery, która nigdy nie została dodana, ale była w plikach gry w wersji Pocket Edition 0.6.0 i starszych.
  • Kamera jest bytem, w związku z czym otrzymuje obrażenia jak gracz i przy każdym uderzeniu jest odpychana.
  • Otrzymując obrażenia wydaje takie dźwięki, jak gracz, nie pokazuje się jednak animacja otrzymywania obrażeń.