Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Henrik Kniberg
Mrhenrik.png
Imię i nazwisko Henrik Kniberg
Narodowość szwedzka
Znany z Projektowanie hoglinów i Caves & Cliffs generacji światowej
Języki angielski, szwedzki
Strona internetowa crisp.se/henrik.kniberg
Nazwa na Reddit MrHenrik2
Twitter @henrikkniberg .
Profil bug tracker hkniberg
Nazwa użytkownika w Minecraft MrHenrik

Henrik Kniberg jest deweloperem gier w Mojang Studio, który pracuje nad Minecraft: Java Edition. Został ogłoszony jako nowy członek zespołu 29 marca 2019 roku.

14 października 2019 r. Agnes Larsson ogłosiła, że Henrik dołączył do zespołu Minecraft Gameplay i uzyskał oficjalny status członka zespołu.

Biografia[]

Henrik Kniberg jest konsultantem organizacyjnym i programistą w Crisp w Sztokholmie. Trenuje i rozwija Minecraft w Mojang, a wcześniej pracował w Lego i Spotify. Lubi pomagać firmom odnosić sukcesy zarówno pod względem technicznym, jak i ludzkim przy opracowywaniu produktów, stosując zasady Agile i Lean, jak opisano w jego popularnych książkach „Scrum i XP z okopów” oraz „Kanban i Scrum, jak najlepiej wykorzystać oba” i „Lean from the Trenches”, a także jego popularne filmy „Agile Product Ownership in a Nutshell” i „Spotify Engineering Culture”. Henrik zajmuje się również zmianą klimatu; stworzył film „Przyjazny przewodnik po zmianach klimatu” i jest zaangażowany w GoClimateNeutral, Trine i inne startupy w tej przestrzeni.

Peleryny[]

Advertisement