Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska

Grid Pajęczyna.png
Informacje zawarte w tym artykule opisują element niedostępny lub przestarzały.
Ten element został usunięty z gry lub nigdy nie został dodany.

Czerwony smok (ang. Red Dragon) był planowanym mobem, o którym wspominał Notch[1].

Historia[]

Smoki były planowane przez Notcha od Seecret Friday 8.
12 września 2011 Notch oficjalnie zapowiedział czerwone smoki. "Po wydaniu Minecrafta, zacznę w pełni pracować nad mniej szkodliwymi smokami, które nie niszczą terenu i mogą lądować. Będą czerwone[2].".
Również tego dnia Notch na portalu Twitter powiedział, że smoki będą miały 6 kończyn - 4 odnóża i 2 skrzydła[3].
Jeb w czasie jego akcji pytań i odpowiedzi w serwisie Reddit zapytany o czerwonego smoka odpowiedział "Jeśli Notch obiecał czerwone smoki to myślę, że powinienem je dodać. Tylko nie jestem jeszcze pewny...[4]".
22 października 2013r. Dinnerbone powiedział, że pomysł jest na ten czas nie jest rozwijany[5].
Jednak później, 15 grudnia powiedział że planuje kiedyś je dodać[6]. Smoki nie zostały wprowadzone do 1.0.0, w przeciwieństwie do smoka Endu, ale zostały znowu zaplanowane na 1.7.2, lecz też nie zostały dodane.

Ciekawostki[]

  • Czerwone smoki, jak powiedział Notch, "będą trochę mniej groźne[7].".
  • Czerwone smoki miałyby mieć wielkość smoka Endu. Sam smok Endu miałby zostać powiększony.

Przypisy

Advertisement