Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska
Information icon.svg
Ten element dotyczy wyłącznie Education Edition.
Agent
ColtonPAgent.png
Punkty zdrowia

Siła ataku

0 (Empty Heart.svg)

Agentmob występujący jedynie w Education Edition.

Występowanie[]

Agent nie występuje naturalnie, jest na specjalnych mapach z szablonów[1] lub możliwy do stworzenia za pomocą edytorów. Pojawia się też po kliknięciu klawisza [C].

Wygląd[]

Agent wyglądem przypomina Żelaznego Golema, lecz jest od niego znacznie mniejszy. Ma także inną teksturę. Nad jego głową widnieje napis '[nazwa gracza].Agent'.

Zachowanie[]

Agent jest nieruchomy oraz nie da się go poruszyć żadnym ze sposobów (nawet nie działa na niego grawitacja). Podąża wzrokiem za graczem i może się obracać. Nie posiadając pod sobą stałego bloku wykonuje ruchy takie, jakby lewitował. Nie posiada własnych dźwięków. Można na niego kliknąć, aby zobaczyć jego ekwipunek i umieścić w nim jakiś przedmiot lub blok.

Ma dużą ilość punktów życia, ale nie na tyle dużą, aby nie móc go zabić za pomocą komendy /kill @e. Jest to możliwe jedynie po wpisaniu komendy /ability @p worldbuilder true.

Można sterować nim poprzez dodatki (komenda /code lub naciśnięcie klawisza [C]) za pomocą komend /forward {liczba}, /right oraz /left. Można także edytować i dodawać różne komendy za pomocą Microsoft MakeCode w aplikacji Minecraft Code Connection[2].

Historia[]

Education Edition
1.0.17Dodano Agenta.
?Zmieniono ID agenta z learn_to_code_mascot na agent.

Ciekawostki[]

  • Został stworzony w celu nauki programowania za pomocą prostych komend.
  • Istnieje szablon świata z zadaniami do wykonania za jego pomocą.

Galeria[]

Przypisy

Advertisement