FANDOM

[1]Obraz promocyjny[1] Horse Update (pl. Końska Aktualizacja) to aktualizacja gry w roku 2013. Otrzymała numer 1.6. Aktualizacja została udostępniona pierwszego lipca 2013 roku[2] i dodała wiele zmian, takich jak konie, smycze, dywany, paczki zasobów oraz nowy launcher.

Tworzenie wersji rozpoczęło się niedługo po wypuszczeniu wersji 1.5.2. W tym czasie wydanych zostało osiemnaście snapshotów (od 13w16a do 13w26a). W tej wersji Mojang skupił się bardziej na naprawianiu błędów, niż na wprowadzaniu nowości.

Oficjalna nazwa aktualizacji - koński update - została wymyślona

Oficjalna nazwa aktualizacji - koński update - została wymyślona tydzień przed wydaniem oficjalnej wersji.

Mojang wydał wersję 1.6 pre-release 25 czerwca, 2013 roku. W tej wersji występowała niespodzianka - moby nazwane Dinnerbone lub Grumm zostawały przewrócone do góry nogami.

Zmiany

  • Został wprowadzony nowy launcher, który miał funkcję auto-aktualizacji oraz zaktualizowane zostały paczki dźwiękowe.
  • W tej aktualizacji zostały dodane trzy nowe moby: koń, osioł oraz muł. Wszystkie z nich mogą być oswojone i można na nich jeździć. Konie mogą otrzymać siodło i końską zbroje, która chroni je przed obrażeniami. Osły i muły mogą zostać wyposażone w siodło i skrzynkę, w której można umieszczać i przewozić przedmioty.
  • Smycze mogą być używane do prowadzenia i przywiązywania zwierząt do płotków.
  • Znacznikiem można nazwać większość mobów - chroni je to przed despawnowaniem (nie znikają, kiedy gracz się gdzieś oddali).
  • Dywany zostały dodane jako ozdoba i nie tworzą dodatkowej warstwy, zachowują się jak śnieg.
  • Dodano blok węgla, który może zostać użyty jako dekoracja lub wydajne paliwo.
  • Została także dodana utwardzona glina , którą można kolorować
  • Dodano Blok siana który może być stosowany do rozmnażania i leczenia koni.
  • Zmieniono teksture Bloku lazurytu i węgla drzewnego.
  • Od teraz woda w kotle może wpływać na komparator.
  • Dodano dźwięki dla wieśniaków.
  • W Fortecy netherowej mogą generować się skrzynie.
  • Zmieniono sposób kierowania łodzią.
  • Dodano zaklęcie Oddychanie na hełm
  • Od teraz nie możemy niszczyć bloków mieczem na trybie ktreatywnym.
  • Zmieniono recepturę tworzenia złotego jabłka i złotego arbuza.