Minecraft Wiki Polska

CZYTAJ WIĘCEJ

Minecraft Wiki Polska
Advertisement
Minecraft Wiki Polska
1.15.2
Grafika 1.15.2.jpg
Oficjalna nazwa

1.15.2

Data wydania

21 stycznia 2020

Nieoficjalne wersje

1.15.2-pre1 • 1.15.2-pre2

Serwery zgodne z

Brak

1.15.2 – drugorzędna aktualizacja Java Edition wydana 21 stycznia 2020 roku w celu naprawienia błędów.[1]

Nowości[]

Format komend[]

Zasady gry

Interfejs[]

Gra wieloosobowa
  • Dodano ostrzeżenie o treściach które nie są kontrolowane przez Mojang (tj. chat, paczki zasobów itp.).

Zmiany[]

Bloki[]

Sadzonki
  • Gdy sadzonka dębu lub brzozy rośnie w odległości dwóch bloków i na tym samym poziomie y co kwiat, istnieje dodatkowe 5% szans na pojawienia się pszczelego gniazda.

Moby[]

Pszczoły
Konie
  • Tekstura miejsca na zbroję dla konia w interfejsie konia została zmieniona, żeby odzwierciedlać obecną teksturę.

Generowanie świata[]

Pszczele gniazda
  • Mają teraz 2% szans na pojawienie się w kwiecistym lesie.
  • Mają teraz 0,2% szans na pojawienie się w lesie, zalesionych górach, brzozowym lesie, wysokim brzozowym lesie, brzozowo zalesionych górach i wysoko brzozowo zalesionych górach.

Naprawione błędy[]

Naprawiono 32 błędy.
Sprzed wersji 1.15
  • MC-862 - ochrona spawnu nie działa w przypadku ramek na przedmioty, obrazów i stojaków na zbroje.
  • MC-1541 - efekt nakładany przez magiczną latarnię usuwa efekt mikstury tego samego typu.
  • MC-51053 - wagoniki z piecem wytracają szybkość na zakrętach.
  • MC-88038 - wagoniki z piecem zmieniają kierunek jazdy na zakrętach.
  • MC-106468 - promień generowany przez Kryształy Endu ma nieprawidłową teksturę na jednej ze stron.
  • MC-150575 - cement nie zmienia się w beton, gdy znajduje się obok pionowego strumienia wody.
  • MC-153987 - aktywowanie elytry na drabinie rozpoczyna niepożądany lot.
  • MC-166319 - "B" w przycisku "Open in Browser" w panelu zgłaszania błędów jest napisane minuskułą.
  • MC-167018 - omyłkowo dodany piksel w teksturze cząsteczki uderzenia krytycznego.
  • MC-167079 - tekstura nałożonej zbroi w ekwipunku konia jest źle umiejscowiona.
  • MC-167416 - dystans dzielący łóżko i pobliskie potwory uniemożliwiające graczowi sen jest niesymetryczny.
Z wersji 1.15
  • MC-165695 - leje gromadzące miód z uli i gniazd zbierają tylko po jednym plastrze.
  • MC-166312 - ikony wzorów w krośnie są zbyt ciemne.
  • MC-166324 - "I" w przycisku "Raw Input" w ustawieniach jest napisane minuskułą.
  • MC-166397 - byty z efektem blasku i niewidzialności stają się całkowicie białe pod pewnym kątem.
  • MC-166722 - niektóre przedmioty w ekwipunku są przyciemnione.
  • MC-167201 - byty z nałożonymi efektami blasku i niewidzialności nie wyświetlają prawidłowego koloru swojej drużyny.
  • MC-167219 - wielokrotne przeładowywanie paczki zasobów powoduje gwałtowny spadek FPS.
  • MC-167220 - podświetlone przedmioty po umieszczeniu na stojaku na zbroję przestają świecić.
  • MC-167235 - dystans dzielący łóżko i pobliskie potwory uniemożliwiające graczowi sen jest niesymetryczny, błąd tożsamy z MC-167416
  • MC-167344 - com.mojang.blaze3d.platform.ClipboardManager nie ma bezpośrednich buforów.
  • MC-167444 - tekstury z grupy iron_golem_crackiness_* wyświetlają się na zranionych żelaznych golemach z nałożonym efektem niewidzialności
  • MC-167709 - pszczoły płynące łódką po dostaniu się do ula lub gniazda nigdy więcej z nich nie wylatują.
  • MC-168091 - cement nie zmienia się w beton po wrzuceniu do głębokiego zbiornika wody.
Z wersji 1.15.1
  • MC-168230 - promień generowany przez Kryształ Kresu jest przyciemniony/wyblakły.
  • MC-168467 - ilość roślin zapylonych przez pszczoły nie jest zapisywana przez tag NBT.
  • MC-168657 - TrueTypeGlyphProviderBuilder.create(ResourceManager) nie ma buforu.
  • MC-169157 - zniszczenie ula z zasłoniętym wylotem powoduje całkowite zniknięcie znajdujących się tam pszczół.
Prywatne błędy
  • MC-114260 - błąd prywatny
  • MC-167347 - błąd zabezpieczeń
  • MC-168949 - copy_to_clipboard powoduje crash gry
  • MC-169525 - błąd zabezpieczeń

Przypisy[]

Advertisement