FANDOM

YI C-Luokka

wither-luuranko eli Wither Skeleton on nether-linnoituksiin spawnaava luurankoa ja witheriä muistuttava mustanharmaa joukko. wither-luuranko on aggressiivinen. Kuollessaan se pudottaa 0-3 luuta ja 0-2 hiiltä. Toisin kuin luurangot, wither-luurangot kantavat aseenaan kivimiekkaa ja ne ovat yli kaksi kuutiota pitkiä. Jos wither-luuranko lyö pelaajaa, pelaaja saa Wither-myrkytyksen viideksi sekunniksi. Se on myös immuuni tulelle ja laavalle. wither-luurangon päätä tarvitaan witherin spawnaamiseen. Joskus kun pelaaja voittaa wither-luurangon, se saattaa pudottaa wither-luurangon pään.(OTA HUOMIOON! Päiden putoamisen mahdollisuus on: 2,5% eli kahdestasadasta saat keskimäärin 5 päätä. Eli se on erittäin harvinainen.)

wither

Jos wither-luurankoon koskee, joutuu  wither-myrkytykseen. wither on myrkytys, jonka voi saada vain jos koskee witheriin tai wither-luurankoon. wither kestää 9 sekuntia ja se vie puolikkaita elinvoimapisteitä joka puolestoista sekunti. witherissä elinvoimapalkin sydämet muuttuvat punaisten sijasta mustiksi. hp:n määrä on silti mahdollista nähdä, mutta se on vaikeampaa.

Vithermyrkytys
Witherluuranko steve

wither-luurangon koko verrattuna pelaajaan

Witherluurankohorna

wither-luuranko nether-linnoituksessa

Tavallinenluurankonetherlinnoituksessa

wither-luurangon sijasta spawnannut luuranko

Bugit

  • On olemassa harvinainen bugi, että wither-luuranko ei hyökkää pelaajan kimppuun ennen kuin pelaaja lyö sitä.
Wither-luuranko ratsastaa hämähäkillä

wither-luurako ratsastaa hämähäkillä.

Triviaa

  • wither-luuranko on luuranko, joka on isompi, eri värinen, ja sillä on aina kivimiekka oikeassa kädessään.
  • Spawnaamalla tavallisen luurangon on mahdollisuus että spawnaa wither-luuranko.
  • Jos hämähäkkejä spawnaa tarpeeksi netherissä voi hämähäkin selkään spawnata wither-luuranko.

Katso myös

wither-luuranko
Witherluuranko

Kunto

HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP1 (20)

Vahinko

Helppo: HP1HP1HP2 (5)
Normaali: HP1HP1HP1HP1 (8)
Vaikea: HP1HP1HP1HP1HP1HP1 (12)

Spawnaus

nether-linnoitukset

Luonne

Aggressiivinen

Pudotukset

  • Luu Luu (0-3): Kuollessa
  • Hiili Hiili (0-2): Kuollessa

Harvinaiset pudotukset

Spawnmuna

?