Tenemos un servidor de Discord Discordlogo.png
Si deseas contribuir a la wiki, revisa las normas

Este artículo trata sobre objetos de inventario. Para la entidad, véase Objeto (entidad). Para los objetos que dejan las criaturas al morir, véase Recompensas.

El inventario creativo está lleno de una gran variedad de objetos.

Un objeto es un elemento que solo existe en el inventario y en las manos del jugador, o que se muestra en marcos o en un soporte para armadura.

Comportamiento[]

Algunos objetos, cuando se usan, colocan una versión de bloque o entidad en el mundo del juego. En pocas palabras, son un objeto cuando están en el inventario, y un bloque cuando se colocan. Por ejemplo, las barcas se convierten en una entidad cuando se colocan, y las camas se convierten en un grupo de bloques cuando se colocan. Cuando se seleccionan en la barra de acceso rápido, los objetos muestran brevemente sus nombres sobre el HUD.

El único método por el que un objeto puede mostrarse correctamente dentro del entorno del juego es colocarlo en un marco.

Si se deja caer un objeto que no se convierte en un bloque, se convierte en una entidad representado por un sprite que flota sobre el suelo durante 5 minutos en un chunk cargado antes de desaparecer, a menos que el jugador pase por encima de él para recogerlo antes de que desaparezca, sea recogido por una criatura, una tolva o una vagoneta con tolva, o sea destruido por fuego, lava, cactus o explosiones.

Un objeto bajo el agua flota hacia la superficie. Si el agua fluye, el objeto es empujado por la corriente.

Los objetos que se colocan en la parte superior de una tolva son introducidos en la misma.

La mayoría de los objetos se apilan hasta 64, pero algunos solo se apilan hasta 16 y otros no.

Lista de objetos[]

Objetos que crean bloques, fluidos o entidades[]

Objetos con uso en el mundo[]

Estos objetos, cuando están resaltados en la barra de acceso rápido de un jugador (es decir, "sostenidos"), sostenidos en la mano izquierda o equipados en una ranura de armadura, pueden ser utilizados mediante atacar o usar, o pueden servir para un propósito específico (por ejemplo, ofrecer al jugador una ventaja o una desventaja). Algunos pueden usarse siempre, otros solo cuando se apunta a bloques o entidades específicas.

Objetos de uso indirecto en el mundo[]

El jugador no puede interactuar con estos objetos ni utilizarlos directamente; sin embargo, se utilizan para comerciar, elaborar pociones, encantamientos o fabricar ingredientes para otros objetos que sí tienen usos directos. La excepción son los relojes, que no se utilizan en ninguna receta pero cumplen una función informativa.

Huevos generadores[]

  • Generar allay[próximamente: JE 1.19 & BE 1.19.0]
  • Generar ajolote
  • Generar murciélago
  • Generar abeja
  • Generar blaze
  • Generar gato
  • Generar araña de cueva
  • Generar pollo
  • Generar bacalao
  • Generar vaca
  • Generar creeper
  • Generar delfín
  • Generar burro
  • Generar ahogado
  • Generar guardián anciano
  • Generar enderman
  • Generar endermite
  • Generar invocador
  • Generar zorro
  • Generar rana[próximamente: JE 1.19 & BE 1.19.0]
  • Generar ghast
  • Generar calamar luminoso
  • Generar cabra
  • Generar guardián
  • Generar hoglin
  • Generar caballo
  • Generar zombi momificado
  • Generar llama
  • Generar cubo de magma
  • Generar champiñaca
  • Generar mula
  • Spawn NPC[Solo Bedrock Edition]
  • Generar ocelote
  • Generar panda
  • Generar loro
  • Generar fantasma
  • Generar cerdo
  • Generar piglin
  • Generar piglin bruto
  • Generar saqueador
  • Generar oso polar
  • Generar pez globo
  • Generar conejo
  • Generar devastador
  • Generar salmón
  • Generar oveja
  • Generar shulker
  • Generar lepisma
  • Generar caballo esqueleto
  • Generar esqueleto
  • Generar slime
  • Generar araña
  • Generar calamar
  • Generar esqueleto glacial
  • Generar lavagante
  • Generar renacuajo[próximamente: JE 1.19 & BE 1.19.0]
  • Generar llama ambulante
  • Generar pez tropical
  • Generar tortuga
  • Generar vex
  • Generar aldeano
  • Generar vindicador
  • Generar vendedor ambulante
  • Generar warden[próximamente: JE 1.19]
  • Generar bruja
  • Generar esqueleto Wither
  • Generar lobo
  • Generar zoglin
  • Generar caballo zombi
  • Generar zombi
  • Generar aldeano zombi
  • Generar piglin zombificado

Solo Education Edition[]

Solo se puede acceder a estos objetos en Education Edition. El agent generado, portafolio, y cámara se pueden obtener a través del modo creativo y el comando /give. El objeto Basura solo se puede obtener a través de recetas desconocidas de la mesa de laboratorio o a través de la edición del inventario.

  • Agent generado
  • Antidote
  • Black Balloon
  • Bleach
  • Blue Balloon
  • Blue Glow Stick
  • Blue Sparkler
  • Board
  • Brown Balloon
  • Brown Glow Stick
  • Camera
  • Compounds
  • Cyan Balloon
  • Cyan Glow Stick
  • Elixir
  • Eye Drops
  • Gray Balloon
  • Gray Glow Stick
  • Green Balloon
  • Green Glow Stick
  • Green Sparkler
  • Ice Bomb
  • Light Blue Balloon
  • Light Blue Glow Stick
  • Lime Balloon
  • Lime Glow Stick
  • Magenta Balloon
  • Magenta Glow Stick
  • Orange Balloon
  • Orange Glow Stick
  • Orange Sparkler
  • Photo
  • Pink Balloon
  • Pink Glow Stick
  • Portfolio
  • Poster
  • Purple Balloon
  • Purple Glow Stick
  • Purple Sparkler
  • Red Balloon
  • Red Glow Stick
  • Red Sparkler
  • Silver Balloon
  • Slate
  • Spawn NPC
  • Super Fertilizer
  • Tonic
  • White Balloon
  • White Glow Stick
  • Yellow Balloon
  • Yellow Glow Stick

Objetos no implementados[]

Algunos objetos no se han aplicado, o se ha mencionado que se aplicarán en el futuro.

Objetos eliminados[]

Los objetos eliminados ya no existen en las versiones actuales del juego.

Objetos de broma[]

Los objetos de broma solo están presentes en las versiones de Día de las bromas de abril del juego.

Video[]

Historial[]

Adiciones y eliminaciones de objetos[]

Gear (item).gif
Esta sección es un trabajo en proceso. 
Por favor ayude en la creación de esta sección expandiendo o mejorando su contenido. La página de discusión puede contener sugerencias.
Java Edition Classic
0.24_SURVIVAL_TESTAdded arrows.
Total items: 1 (+1, -0)
Java Edition Indev
0.3120091231-2Added leather, leather-chain, chainmail, and iron armor, quiver, manzana, shovel, and sword.
Total items: 21 (+20, -0)
20100110Added flint and steel, axes, pickaxes, and bows.
Total items: 25 (+4, -0)
20100129Added coal, diamond, gold ingot, iron ingot, and new wooden, stone and diamond swords, axes, pickaxes and shovels variants.
Total items: 41 (+16, -0)
20100128Added stick.
Total items: 42 (+1, -0)
20100130Added golden swords, axes, pickaxes, and shovels; bowl, mushroom stew, pólvora, string, and feather.
Total items: 51 (+9, -0)
20100206Added bread, hoes, seeds, and wheat.
Total items: 55 (+4, -0)
20100212-1Added gold and diamond armor.
Leather-chain armor were removed between Indev 0.31 20100204-1 and Indev 20100206.
Total items: 59 (+8, -4)
20100219Added flint, raw porkchop, and cooked porkchop.
Total items: 62 (+3, -0)
Java Edition Infdev
20100227-1Added manzanas doradas.
Total items: 63 (+1, -0)
20100615Added bucket, water bucket, and lava bucket.
Total items: 66 (+3, -0)
20100625-2Added saddles.
Total items: 67 (+1, -0)
Java Edition Alpha
v1.0.5Added snowballs.
Total items: 68 (+1, -0)
v1.0.8Added leather and milk bucket.
Total items: 70 (+2 ,-0)
v1.0.11Added papel, book, clay ball, ladrillo, and slimeball.
Total items: 75 (+5, -0)
v1.0.14Added eggs, 2 new music discs, minecart with furnace, and minecart with chest.
Total items: 80 (+5, -0)
v1.1.0Added compass.
Total items: 81 (+1, -0)
v1.1.1Added fishing rod.
Total items: 82 (+1, -0)
v1.2.0Added reloj, glowstone dust, cooked cod, and raw cod.
Total items :86 (+4, -0)
Java Edition Beta
1.2Added bone, bone meal, lapis lazuli, cocoa beans, ink sac, charcoal, dyes, and sugar.
Total items: 94 (+8, -0)
1.4Added galleta.
Total items: 95 (+1, -0)
1.6Added mapas.
Total items: 96 (+1, -0)
1.7Added tijeras.
Total items: 97 (+1, -0)
1.8Added raw chicken, cooked chicken, raw beef, steak, ender pearls, melon seeds, melons, pumpkin seeds, and rotten flesh.
Total items: 106 (+9, -0)
Java Edition
1.0.0Beta 1.9 PrereleaseAdded blaze rod, ghast tear, gold nugget, and nether wart.
Total items: 110 (+4, -0)
Beta 1.9 Prerelease 2Added blaze powder, fermented spider eye, glass bottle, magma cream, 9 new music disc, and spider eye.
Total items: 124 (+14, -0)
Beta 1.9 Prerelease 3Added eye of ender.
Total items: 125 (+1, -0)
Beta 1.9 Prerelease 4Added glistering melon slice, ghast tear, potions, and splash potions.
Total items: 129 (+4, -0)
1.111w49aAdded 20 types of spawn eggs.
Total items: 149 (+20, -0)
1.2.112w04aAdded bottle o' enchanting, fire charge, and ocelote spawn egg.
Total items: 152 (+3, -0)
1.3.112w17aAdded book and quill and written book.
Total items: 154 (+2, -0)
12w21aAdded esmeralda and manzana dorada encantada.
Total items: 156 (+2, -0)
1.4.212w32aAdded potion and splash potion of night vision.
Total items: 158 (+2, -0)
12w34aAdded carrot, golden carrot, potato, baked potato, poisonous potato, and potion and splash potion of invisibility.
Total items: 165 (+7, -0)
12w36aAdded carrot on a stick and nether star.
Total items: 167 (+2, -0)
12w37aAdded pumpkin pie.
Total items: 168 (+1, -0)
1.4.41.4.3Added the music disc "wait".
Total items: 169 (+1, -0)
1.4.612w49aAdded enchanted book, cohete de fuegos artificiales, and estrella de fuegos artificiales.
Total items: 172 (+3, -0)
1.513w01aAdded nether brick and nether quartz.
Total items: 174 (+2, -0)
1.6.113w16aAdded diamond, gold, and iron armadura para caballo, leads, and caballo spawn egg.
Total items: 179 (+5, -0)
13w16bAdded name tag.
Total items: 180 (+1, -0)
1.7.213w36aAdded clownfish, raw salmon, cooked salmon, pufferfish, and potion and splash potion of water breathing.
Total items: 185 (+5, -0)
1.814w11aAdded endermite spawn egg.
Total items: 186 (+1, -0)
14w25aAdded prismarine crystals, prismarine shard, and guardian spawn egg.
Total items: 189 (+3, -0)
14w27aAdded raw mutton, cooked mutton, raw rabbit, cooked rabbit, potion and splash potion of leaping, rabbit's foot, rabbit hide, rabbit spawn egg, and rabbit stew.
Total items: 199 (+10, -0)
1.915w31aAdded spectral arrow, 14 new tipped arrows, beetroot, beetroot seeds, beetroot soup, chorus fruit, popped chorus fruit, shulker spawn egg, splash water bottles, mundane, thick, and awkward splash potions.
Total items: 223 (+24, -0)
15w33aAdded dragon's breath and lingering potions.
Total items: 241 (+18, -0)
15w33cAdded shield.
Total items: 242 (+1, -0)
15w41aAdded elytra.
Total items: 243 (+1, -0)
15w44aAdded end crystal.
Total items: 244 (+1, -0)
15w44bAdded potion of luck and uncraftable potion.
Total items: 246 (+2, -0)
1.1016w20aAdded 10 new types of spawn eggs.
Total items: 256 (+10, -0)
1.1116w32aAdded zombie villager spawn eggs.
Total items: 257 (+1, -0)
16w39aAdded llama, evoker, vex, and vindicador spawn eggs, shulker shell, totem of undying, and explorer map.
Total items: 264 (+7, -0)
1.11.116w50aAdded iron nugget.
Total items: 265 (+1, -0)
1.1217w13aAdded knowledge book and parrot spawn egg.
Total items: 267 (+2, -0)
1.1317w47aAdded bark, mushroom blocks, mushroom stem, petrified oak slab, smooth quartz, smooth red sandstone, smooth sandstone, smooth stone, and debug stick.
Total items: 276 (+9, -0)
18w07aAdded trident weapon, kelp, dried kelp, scute, turtle shell, potion of the turtle master, arrow of the turtle master, turtle and phantom spawn eggs.
Total items: 285 (+9, -0)
18w08bAdded 3 fish buckets and spawn eggs for cod, salmon, and pufferfish.
Total items: 291 (+6, -0)
18w10aAdded spawn egg and bucket of tropical fish, and buried treasure exploration map.
Total items: 294 (+3, -0)
18w11aAdded drowned spawn egg.
Total items: 295 (+1, -0)
18w14aAdded phantom membrane, potion and arrow of caída lenta.
Total items: 298 (+3, -0)
18w15aAdded heart of the sea and nautilus shell.
Total items: 300 (+2, -0)
1.1418w43aAdded 4 banner patterns, crossbow, 4 new dyes, illager beast, panda, and pillager spawn eggs, and suspicious stew.
Total items: 313 (+13, -0)
18w49aAdded sweet berries.
Total items: 314 (+1, -0)
19w05aAdded wandering trader and trader llama spawn eggs.
Total items: 316 (+2, -0)
19w07aAdded fox spawn egg.
Total items: 317 (+1 ,-0)
19w08aAdded leather armadura para caballo.
Total items: 318 (+1, -0)
19w11aAdded a new "globe" banner pattern.
Total items: 319 (+1, -0)
1.1519w34aAdded honey bottle, honeycomb, and bee spawn egg.
Total items: 320 (+1, -0)
1.1620w06aAdded netherita armor, axe, shovel, pickaxe, and sword, lingote de netherita, fragmentos de netherita, and hoglin spawn egg.
Total items: 331 (+11, -0)
20w07aAdded piglin spawn egg.
Total items: 332 (+1, -0)
20w13aAdded warped fungus on a stick, and strider spawn egg.
Total items: 334 (+2, -0)
20w14aAdded zoglin spawn egg.
Total items: 335 (+1, -0)
20w15aAdded piglin banner pattern.
Total items: 336 (+1, -0)
20w16aAdded pigstep music disc.
Total items: 337 (+1, -0)
1.16.220w27aAdded piglin brute spawn egg.
Total items: 338 (+1, -0)
1.1720w45aAdded amethyst shard, bundle, copper ingot, and spyglass.
Total items: 342 (+4, -0)
20w46aAdded powder snow bucket.
Total items: 343 (+1, -0)
20w51aAdded axolotl spawn egg and bucket of axolotl.
Total items: 345 (+2, -0)
21w03aAdded glow ink sac and glow squid spawn egg.
Total items: 347 (+2, -0)
21w05aAdded glow berries.
Total items: 348 (+1, -0)
21w14aAdded raw copper, raw iron, and raw gold.
Total items: 351 (+3, -0)
1.1821w42aAdded the music disc "Otherside".
Total items: 352 (+1, -0)
Próxima Java Edition
1.1922w11aAdded frog and tadpole spawn egg, and bucket of tadpole.
Total items: 355 (+3, -0)
22w12aAdded warden spawn egg, and 7 types of boat with chest.
Total items: 363 (+8, -0)
22w13aAdded allay spawn egg.
Total items: 364 (+1, -0)
22w14aAdded echo shard and recovery compass.
Total items: 366 (+2, -0)
Pocket Edition Alpha
v0.2.0Added shears; stone shovel, pickaxe, axe, and sword.
Total items: 5 (+5, -0)
v0.3.0Added snowballs, sticks, dandelion yellow, bowls, sugars, books, papeles, coals; wooden axe, shovel, pickaxe, and sword.
Total items: 17 (+12, -0)
v0.3.2Added charcoal, gold ingot, iron ingot, diamond; diamond, gold, and iron pickaxe, axe, shovel, and sword.
Total items: 33 (+16, -0)
v0.3.3Added bow, arrow, bones, bone meal, flint, and feather.
Total items: 39 (+6, -0)
v0.4.0Added pólvora, flint and steel, manzanas, pan, mushroom stew, raw beef, steak, raw chicken, cooked chicken, raw porkchop, cooked porkchop, trigo, seeds, lapis lazuli; and 10 colors of dyes.
Total items: 63 (+24, -0)
v0.5.0Added melon seeds.
Total items: 64 (+1, -0)
v0.6.0Added 5 variants of armor, nether brick, and nether quartz.
Total items: 86 (+22, -0)
v0.7.0Added bucket and its 3 other variants; 4 spawn eggs; and eggs.
Total items: 95 (+9, -0)
v0.8.0build 2Added pumpkin pie, beetroot seeds, beetroot, beetroot soup, baked potato, flint and steel, reloj, minecart and redstone.
Total items: 105 (+10, -0)
v0.9.0build 1Added 6 spawn eggs, esmeralda, bola de slime.
Total items: 113 (+8, -0)
v0.11.0build 1Added rotten flesh, fishing rod, raw fish, cooked fish, raw salmon, cooked salmon, pufferfish, clownfish, magma cream; squid, bat, cave spider, magma cube and ghast spawn eggs.
Total items: 127 (+14, -0)
v0.12.1build 1Added glass bottles; 12 potions, 11 splash potions; gold nugget, golden carrot, nether wart, glistering melon slice, manzana dorada, manzana dorada encantada, rabbit's foot, blaze rod, blaze powder, ghast tear, spider eye, fermented spider eye, bottle o' enchanting, poisonous potato, enchanted book; zombie villager, ocelote and blaze spawn eggs.
Total items: 169 (+42, -0)
v0.13.0build 1Added rabbit spawn egg, raw rabbit, cooked rabbit, rabbit stew, and rabbit hide.
Total items: 174 (+5, -0)
v0.14.0build 1Added maps, ender pearls, and witch spawn egg.
Total items: 177 (+3, -0)
v0.15.0build 1Added raw mutton, cooked mutton, fire charges; spawn eggs for caballos, caballo zombi, caballo esqueleto, mule, donkey, stray, husk, and wither skeleton; name tags, leads, carrot on a stick, tipped arrows, and leather armadura para caballo.
Total items: 193 (+16, -0)
v0.16.0build 1Added prismarine crystals, prismarine shards; spawn eggs for guardian, elder guardian (unavailable in the creative inventory), and NPC[Solo ediciones Bedrock y Education]; and ‌[Solo ediciones Bedrock y Education] portfolio.
Total items: 199 (+6, -0)
build 4Added nether star, potion of decay[Solo Bedrock Edition] with its splash and arrow variant.
Removed the NPC spawn egg.
Total items: 202 (+4, -1)
Pocket Edition
1.0.0alpha 0.17.0.1Added dragon's breath, elytra, end crystal, chorus fruit, ender pearl, eye of ender, popped chorus fruit; spawn eggs for shulkers, endermites, and polar bears; and 12 lingering potions.
Total items: 222 (+20, -0)
alpha 1.0.0.1Added shulker shells.
Total items: 221 (+1, -0)
1.1.0alpha 1.1.0.0Added totem of undying, explorer map, iron nugget; spawn eggs for llamas, vindicadores, evokers, and vexes.
Total items: 228 (+7, -0)
Bedrock Edition
1.2.0beta 1.2.0.2Added armor stands, book and quill, estrella de fuegos artificiales, cohete de fuegos artificiales, 12 music discs, and spawn eggs for parrots and zombie villagers.
Total items: 246 (+18, -0)
1.4.0beta 1.2.13.8Added trident and drowned spawn egg.
Total items: 248 (+2, -0)
beta 1.2.14.2Added 4 variants of bucket of fish, dried kelp; and spawn eggs for cod, pufferfish, salmon, and tropical fish.
Total items: 257 (+9, -0)
beta 1.2.20.1Added heart of the sea, nautilus shells, and dolphin spawn egg.
Total items: 260 (+3, -0)
1.5.0beta 1.5.0.4Added scutes, turtle shells; potion of the turtle master with it's splash potion, lingering potions, and tipped arrow variants; and turtles spawn egg.
Total items: 267 (+7, -0)
1.6.0beta 1.6.0.1Added phantom spawn egg.
Total items: 268 (+1, -0)
beta 1.6.0.5Added phantom membrane; potion of caída lenta with it's splash, lingering, and tipped arrow variants.
Total items: 273 (+5, -0)
1.8.0beta 1.8.0.8Added spawn eggs for gatos and pandas.
Total items: 275 (+2, -0)
beta 1.8.0.10Added crossbow and 4 colors of dyes.
Total items: 280 (+5, -0)
1.9.0beta 1.9.0.0Added pillager spawn egg.
Total items: 281 (+1, -0)
1.10.0beta 1.10.0.3Added 6 banner patterns, sweet berries, shield; spawn eggs for wandering trader and illager beast.
Total items: 291 (+10, -0)
1.13.0beta 1.13.0.1Added foxes spawn egg.
Total items: 292 (+1, -0)
beta 1.13.0.9Added suspicious stew.
Total items: 293 (+1, -0)
1.14.0beta 1.14.0.1Added honey bottle, honeycomb, and bee spawn egg.
Total items: 296 (+3, -0)
1.16.0beta 1.15.0.51Added potion of slowness iv with it's splash, lingering, and tipped arrow variants.
Total items: 300 (+4, -0)
beta 1.16.0.51Added inframundita armor, netherite ingot, netherite scrap; hoglin and piglin spawn eggs; and netherite hoe, axe, pickaxe, shovel, and sword.
Total items: 313 (+13, -0)
beta 1.16.0.57Added piglin banner pattern, pigstep music disc, warped fungus on a stick; strider and zoglin spawn egg.
Total items: 318 (+5, -0)
1.16.201.16.20.50Added piglin brute spawn egg.
Total items: 319 (+1, -0)
1.16.200beta 1.16.200.52Added goat spawn egg and goat horns.
Total items: 321 (+2, -0)
1.16.210beta 1.16.210.53Added powder snow bucket.
Total items: 322 (+1, -0)
beta 1.16.210.57Added copper ingot.
Total items: 323 (+1, -0)
beta 1.16.210.59Added glow squid spawn egg and glow ink sac.
Total items: 325 (+2, -0)
beta 1.16.210.60Removed Glow Squid spawn egg and Glow Ink Sac.
Total items: 323 (+0, -2)
1.16.220beta 1.16.220.50ReAdded glow squid spawn egg and glow ink sac.
Total items: 325 (+2, -0)
beta 1.16.220.52Added glow berries.
Total items: 326 (+1, -0)
1.17.0beta 1.16.230.52Added axolotl spawn egg and bucket of axolotl.
Total items: 328 (+2, -0)
beta 1.17.0.50Added amethyst shard, raw metals, and spyglass.
Total items: 333 (+5, -0)
Próxima Bedrock Edition
1.18.30beta 1.18.30.28Added six boats with chests.
Total items: 339 (+6, -0)

Otros cambios[]

Java Edition Classic
0.24_SURVIVAL_TESTArrows were added as an object and were fired by pressing Tab ↹.
Java Edition Indev
Tumblr December 31, 2009Added the inventory, and with it, the first "non-tile" items.
Notch was hard at work making items and the inventory fully functional.[1][2]
0.3120100111-1Because the crafting system did not exist at this point, items were automatically added to the inventory after creating a new world.[3]
Apples were added, but they currently serve no function.
20100122Can now place blocks on resource items
Dropped items now experience gravity.
20100124Can now drop a whole stack of items instead of just one at a time.
20100128Items are now 3D.
20100129Added crafting.
Right-clicking drops one of a stack.
20100130Crafting improved; now has 36 recipes.
Java Edition
1.3.112w15aStackable items now stack outside inventory when thrown to the ground individually.
1.814w25aAll items are now models, some are still generated from item icons.
Resource packs can make models for all items.
1.1317w49aItems can be "tagged" with an ID.
1.1519w39aLighting of blocks in the inventory has been swapped from being dark on the right to being dark on the left.
19w40aLighting of blocks in the inventory is once again darker on the right, as it was before 19w39a.
Bedrock Edition
1.16.0beta 1.15.0.51Dropped items now turn into a 3D model and spin.

Problemas[]

Los problemas relacionados con "objeto" se mantienen en el rastreador de problemas. Informar (en inglés) en esta página sobre los errores que encuentres.

Véase también[]

Referencias[]