Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft Wiki
Syrová kotleta
Syrová kotleta.png
Syrová kotleta
Typ

Jídlo

Obnovuje

Half Hunger (icon).pngHunger (icon).png

Vařitelné

Ano

Obnovitelné

Ano

Slučovatelné

Ano (64)

First appearance

Indev (February 19, 2010)

Hodnota dat

dec: 319 hex: 13F bin: 100111111

Název

syrová_kotleta

Syrové vepřové je potravina získatelná zabitím prasete. Každé snězené syrové vepřové obnoví 1.5 jednotky ukazatele hladu a 12.8 sytosti.

Vaření[]

Syrové vepřové může být v peci upraveno na pečené vepřové. Případně může hráč pomocí křesadla prase zapálit a rovnou sbírat pečené vepřové.

Přísady Složky » Výsledek
Syrové vepřové + cokoliv, co lze pálit
Syrová kotleta
UhlíPrknaTyčkaOhnivá hůl

Pečená kotleta

Výhody[]

  • Syrové vepřové je relativně rychle k sehnání ve všech fázích hry aniž by vyžadovalo speciální nástroje a ještě rychleji se sbírá, když má hráč kamenný (nebo lepší) meč a poblíž značné stádo prasat.
  • Na rozdíl od syrového kuřecího, syrové vepřové nenese riziko otravy jídlem, když je snězeno.
  • Vaření syrového vepřového poskytne pečené vepřové, potravinu která, když je snězena, obnoví 4 jednotky ukazatele hladu (Hunger (icon).pngHunger (icon).pngHunger (icon).pngHunger (icon).png) a 12.8 sytosti.

Nevýhody[]

  • Dostupnost syrového vepřového je závislá na přítomnosti prasat v dohledu, která bývá přinejlepším náhodná, v některých případech však vyžaduje rozsáhlé cestování v závislosti na biomu v němž hráč začne. Jakmile jednou najdete víc prasat pohromadě, nic vám nebrání v založení vepřína.

Video[]

Raw Porkchop/video

Historie[]

Syrové vepřové obnovovalo Heart.svgHalf Heart.svg a nemohlo být v inventáři hromaděno až do Beta 1.8[1], kdy se dalo shromáždit 64 kusů a místo životů obnovovalo 1,5 jednotky ukazatele hladu. Až do přidání syrového kuřecího, syrového hovězího a shnilého masa v Beta 1.8 bylo syrové i pečené vepřové jedním z nejvíce užívaných zdrojů jídla, a vyjma ryb jediným masem dostupným ve hře.

Zajímavosti[]

  • Z každého prasete zabitého pomocí křesadla (jeho upálením) vypadne místo syrového vepřového pečené kotleta.
  • V Netheru je nemožné získat syrové vepřové, protože tam nejsou prasata. Nicméně v Beta 1.8 a dřívějších verzích hry vypadlo pečené vepřové při zabití prasečí zombie, později toto ale bylo změněno.

Reference[]

Advertisement