Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft Wiki

SirYakari je známý český youtuber točící videa z Minecraftu. Tento youtuber dosáhl světového rekordu ve speedrunu[1], složil český minecraftový song "Minecraftovej rybář" a 4. května 2021 dosáhl hranice 500 tisíc odběratelů. Proslavil se svými pastičky, trolením, modifikovanými UHC, SkyWars, BedWars na serveru Hypixel, Bedwars a Eggwars na serveru Survival games a eventy pro 100 hráčů.

Minulost[]

Počátky[]

SirYakari začal natáčet ještě jako dítě, zařadil se do oboru pastí a pomalu rostl. Chytáním známějších youtuberů do pastí, lidé získali o něm povědeomí. Dal si za cíl že by chtěl na začátku dát do jednoho roka 10tis. odběratelů. Povedlo se to za přibližně 8 měsíců.

Následný hype[]

Později začal natáčet legendární sérii 100 hráčů. Pomocí této série vzrostl jeho počet odběratelů na 200 tisíc a vzniklo několik menších youtuberů a další zísali hype, například Trospy, Plej, Zovicek, Rilly CZ, Hestreng, LegendHyper a ostatní. Někteří již přestali natáčet eventy SirYakariho. V této sérii byl viděn i youtuber PVNST. Další popularitu přivedly memy na kuchaře Zdeňka Pohlreicha a ostatní série.Ke 15.10.2021 má cca 566000 odběratelů.

Jeho Série[]

Na české a slovenské scéně je SirYakari snad jediný, u koho by se dala najít tak pestrá a zajímavá videa a komunita

  • Minecraft, ale ..., ve které se většinou snaží dohrát Minecraft s různými modifikacemi.
  • Trollení, zde, jak název napovídá, se jedná o trollení hráčů mnohými způsoby.
  • Speciální UHCruny, v této sérii fanoušci SirYakariho bojují proti sobě v upravených UHC.
  • 100 Hráčů, tu několik hráčů plní úkoly, které zadává SirYakari.
  • Ultra Hardcore, zde plní zajímavé challange na nejtežší obtížnosti a verzi 1.17. Od průzkumu voidu, přes stavění nejmenšího domu, po splnění všech advancementů.
  • SirYakari Reddit, zde se kouká na memy a reaguje na ně.
  • Minihry, zde na serverech Hypixel a Survival games hraje Bedwars, Skywars, Party games a další minihry.

Zmínky[]

SirYakari na scéně působí jako samostatná jednotka ale zmíněn bývá právě u videí jeho "přiživenců" nebo při pár společných letsplayů s GEJMR a Moon Známy je ale díky trendům.

Fakta[]

Jeho druhý kanál Sýr Yakari slouží výhradně k minihrám a nově i reklamám ale taky i jeho Redditu vedenými fanoušky. Jeho třetí kanál Sirka Yakari slouží výhradně k jeho memům. On sám dominuje YouTube algoritmu, zejména trendům. Kdyby byl na serverech Majnr a TrospySMP, mohlo by to doslova zničit YouTube algoritmus. Když napsal komentář pod jeho hudbu z outra tak si myslel že jeho FANS zaspamují komentáře. Jenže jeho komentář je snad jako jediný na světě nejméně olikovaný.

Majnr[]

SirYakari dostal pozvánku na Majnr ale odmítl ji, jelikož se to nehodí k jeho kontentu.

Ultra Hard Code[]

První díl byl zvěřejněn 2. prosince 2020. Seed světa byl vygenerovaný na verzi 1.16.3.Zatím má 36 dílů (k 13.10.2021)

Reference[]

Advertisement