Minecraft Wiki
Advertisement
Minecraft Wiki
Chléb
Chléb.png
Chléb
Typ

Jídlo

Obnovuje

Half Hunger (icon).pngHunger (icon).pngHunger (icon).png

Vařitelné

Ne

Obnovitelné

Ano

Slučovatelné

Ano (64)

First appearance

Indev (February 6, 2010)

Hodnota dat

dec: 297 hex: 129 bin: 100101001

Název

chléb

Chléb je potravinová položka dostupná v Indevu (od 6. února 2010), Infdevu, Alfě a v Betě.

Výroba[]

Ingredience Vstup » Výstup
Pšenice

PšenicePšenicePšenice

Chléb

Využití[]

Díky vysoké trávě je chleba pravděpodobně jeden z nejsnadnějších jídel. Venkovním stavěním farem u zdroje vody může pšenice vyrůst za pouhý den bez použití nářadí, mimo dřevěné motyky. V noci kostní moučka zabezpečí, že budete mít svůj první bochník ještě před úsvitem. Chléb má výhodu, že nepotřebuje pece, ačkoli k osvětlení farmy k požadované světelné úrovni číslo 9 pro stálý plodinový růst vypotřebujete nějaké množství uhlí nebo dřevěného uhlí.

Pšeničné zemědělství trpí velmi nízkou hustotou. Jedno aplikování kostní moučky vyprodukuje pouze jednu pšenici - méně účinný než používání kostní moučky u hub. Pšenice také roste pomalu a to zabírá docela hodně obdělané plochy k podpoře dostatečného jídla.

Nicméně, jakmile to všechno zvládnete, velmi velká farma může nakonec znamenat vybudování stálé, spolehlivé, bezpečné a obnovitelné zásoby pšenice a potravinový dostatek. S použitím pistonů nebo vody bude produkce pšenice snadná. Před vyčerpáním z rozbíjení bloků pomáhá pšenice přispívat do efektivního množství získané energie. Jelikož jeden chleba má hojivou hodnotu Half Hunger (icon).pngHunger (icon).pngHunger (icon).png, chleba je lepší než nezpracovaná jídla a celkem vzato dobrá volba pro většinu situací.

Maličkosti[]

  • Chleba kdysi požadoval 6 pšenic
  • Do jednoho staku se vejde 64 chlebů. Tato skutečnost byla obnovená s příchodem hladu v 1.8.
  • Chleba může být nalezen jako odměna v truhlách v dungeonech a v dolech.

Podívejte se také na[]

Přehled předmětů[]

Advertisement